pretecho gehad!

hi dames,

Hoewel het hier nog niet zo druk is als ik had verwacht/gehoopt, moet ik toch ff m'n ei kwijt.
We hebben een pretecho laten doen met precies 19 weken (deze week dus) en alles leek goed in eerste instantie, het geslacht weten we ;-) en ik moest 'n traantje laten van emotie!!

Op het einde keek ze nog even gauw naar blaas en nieren, toen bleek dat er teveel vocht in de niertjes zit en dat mag niet. Kan zijn dat het een momentopname was en dat het vanzelf weer goed komt, maar kan ook iets blijvends zijn en dan heeft onze uk bij de geboorte een nierafwijking... ik ben zo bang!!
Volgende week hebben we onze 20 weken echo en dan gaan ze dit uitgebreid onderzoeken, ik vind het zo spannend!!!!

Hebben jullie al (pret- of 20-weken) echo's gehad en hoe gingen die????

Groetjs Happy

Hoi Happy,

Ik hoor eigenlijk bij de novembermama's maar als ik overtijd ga kan ik ook nog een decembermama worden en omdat het hier zo rustig is wilde ik toch even reageren.

Wat lijkt me dat spannend dat je nog een week moet wachten of alles goed is met jullie kleintje. Het zal een lange week worden maar ik zal voor je duimen voor een goede uitslag.

Veel succes.

Hoi Happy,
Ik hoop voor jullie dat deze week snel om is en dat je dan weer kan verder genieten en dat er dus niks aan de hand is.
Wat hoor ik opeens toch gekke dingen ook al bij de nov mamas bij de 20 weken echo.
Ik moet 22 juli en vind het steeds enger worden terwijl ik dat nooit heb gehad.
Bij mijn dochter zat ik op de april 2008 moeders en ook daar nooit iets geks gehoord.
Hoop dat het voor ons allemaal goed is.
Doe deze week rustig aan niet te druk maken is ook niet goed voor babe..
Groetjess dessie

Ik lees het nu pas. Heb je inmiddels al 20-wkn echo gehad? Hoe is het dan gegaan? Wil je vertellen wat het geslacht is?

Ik heb volgende week dinsdag 20-wkn echo (met exact 19 wkn). Pretecho pas op 15 augustus. Ik ben hard aan het aftellen. Stiknieuwsgierig, maar vind ook wel spannend of het gezond is. Mijn uitgangspunt is gezond, omdat je anders toch nodeloos zorgen maakt, maar je weet het gewoon nooit.

Groeten,
Tamar

Hey Happy,

Hopelijk heb je snel een goede uitslag! Ik duim voor je!

Ik heb pas 4 augustus m´n 20 weken echo, dus ik moet nog even wachten...

Groetjes Evelien

Morgenavond hebben we de 20-weken echo..
ben best wel nerveus nu!!!
En ja, we willen het geslacht wel weten!!
Spannend dus...
wat heeft deze week lang geduurd met wachten zeg..pfffff

hee happy75

hoe is de echo nou gegaan??
hoop dat alles goed is..
ik kan me voorstellen dat het slopend is om dan nog zolang op een echo te moeten wachten..

kus

Terug
Bovenaan