pretecho gehad

He meiden,
Vandaag was het dan eindelijk zover:we hebben onze pretecho gehad,was zeer leuk om te zien.ons zoontje lag er heel mooi bij we hebben mooie fotos en dvd meegekregen.we zagen nu ook weer duidelijk dat we een jongen krijgen.ons zoontje was lekker rustig en lag af en toe wat met zn handjes te spelen/bewegen.nog zo een 14 weekjes wachten en dan is ie er live!heb er zin in!
liefs jootje

wat leuk!!
en tot die tijd kun je lekker vaak je dvd kijken ;)

ben wel beetje jaloers... Heb ooit tegen manlief gezegd, als ik spijt krijg dat ik het geslacht niet weet, laat ik gewoon een pretecho doen...

Nu heeft hij in zijn hoofd gehaald dat als we een pretecho doen, dat we dan het geslacht gaan bekijken...

Voor ons dus helaas geen pretecho...

Liefs,

T

Leuk zeg!!! En nu lekker nagenieten van al het mooie en lieve dat je al even hebt mogen zien..

Wij hebben besloten geen pretecho te doen, maar ik heb er wel erg zinin als de kleine er eindelijk is. Kan niet wachten! Al vind ik het zwanger zijn nu ook nog wel even heel erg leuk en lekker genieten... die fijne schopjes, trappen, kriebels en bewegingen in mijn buik... daar geniet ik nog volop van :D

liefs

Ja, Rosan, hier nog zo'n mama :)!!

Vandaag kreeg ik een mail van een collega die een zoontje gekregen heeft afgelopen zondag, heb even zitten genieten van de bijgevoegde foto. Kan ook bijna niet meer wachten op ons eigen kleine meisje!!
Maar ja, die schopjes enzo zijn ook wel heeeel erg leuk!!

Terug
Bovenaan