Pretecho gehad.

Vandaag hebben we een 3D/4D pretecho laten maken. Nog eens bevestigd gehad dat het echt een meisje is.
Wat verder opviel was dat de baby een flinke bos haar heeft volgens de echografiste. Heel bijzonder om te horen, want Emma en Renske hadden een beetje nesthaar en waren vervolgens lange tijd kaal.
Maar we kwamen natuurlijk voor een foto van het gezicht, helaas daar hield mevrouw allebei haar handen voor en ze lag ook nog te knuffelen met de placenta waardoor er echt niets te zien was, eigenwijs kind. Wat dat betreft lijkt ze wel op haar zussen.
Donderdag mogen we terugkomen om het nog eens te proberen, ik hoop dat ze dan haar gezicht laat zien.

Hihihihi wat leuk te lezen dat ze zo eigenwijs was om gezichtje niet te laten zien.....
En een bos haar is ook wel leuk, wie weet kan je na 2 maanden al staartjes indoen hihi.
Ik hoor wel hoe het donderdag afgelopen is.
Veel plezier en lekker genieten!

Hoop voor jullie dat het lukt wij hebben de hoop opgegeven.. onze kleine zat tot 2 keer toe met zijn of haar snuitje in de baarmoederwand gedrukt. hihihi nu lachen we er om maar toen was het minder leuk .. hadden ons er toch op verheugd.. en nu wachten we maar gewoon af tot de bevalling .. veel succes

owww wat leuk 22 oktober ga ik ook een pretecho maken ik ben benieuwd bij de de eerste twee lukte het niet ze lieten hun gezichten niet.
maar bij deze dame misschien wel.
veel plezier donderdag geniet ervan voordat je hetweet ben je bevallen.
groetjes lisan

JA HET IS GELUKT! Ze liet nu netjes haar gezichtje zien, er lag wel wat navelstreng voor, maar het was grotendeels te zien.
En ze lijkt heel duidelijk op haar zussen, zelfde neusje, zelfde mondje, zelfde profiel.

Terug
Bovenaan