PRETECHO gehad

Vandaag de pretecho gehad van de verloskundigen praktijk die ons de eerste afspraak voor de termijnbepaling zo achterlijk behandeld had. ( We waren niet zwanger volgens haar, we hadden een miskraam gehad en dus moesten we maar weer naar huis gaan uhhu... klachtenbrief gestuurd, goed gesprek gehad, kosten voor zwangerschapstesten vergoed gekregen en een pretecho aangeboden gekregen )

En het was super gaaaaaf om ons wijfie weer te zien. Hoelanger ze met het cameraatje of hoe het ook maar heet over m'n buik ging hoe drukker ze begon te schoppen ( oprotten met dat ding haha ).

Afgelopen vrijdag hadden we de 20 weken echo gehad, en ik had een hele sterke voorkeur voor een meisje. Maar nu ben ik gewend aan het idee dat ik er een mooie meid bij krijg en alleen met het feit dat ik weer zo'n wondertje in m'n buik heb groeien en dat alles goed en gezond lijkt ben ik er al heel erg gelukkig mee! En ik weet ook zeker dat ... voorkeur of niet ... als ze er is ik haar voor geen goud meer zou willen ruilen!!! Dus we zijn na die tijd lekker kleertjes wezen shoppen bij de babyplanet, eeeeerg slecht voor m'n portemonnee maar dat kan me lekker niks schelen vandaag, hihi

En dan ben ik zo in de wolken van onze baby dat ik helemaal vergeet dat het vandaag valentijnsdag is... en we vandaag dus 3 jaar bij elkaar zijn. Romantische ik... oeps.

Heey Joyce, je hebt het over voorkeur voor meisje en nu wordt het een meid en je bent gewend aan het idee ??

Mooi dat je echo goed was en netjes dat ze dit zo voor je vergoed hebben allemaal, neem aan dat je wel ergens anders onder controle ben ?

Oh foutje haha lees het nu zelf ook pas. Nee had voorkeur voor een jongen moest er staan :-D

Was zeker netjes hoe ze het opgelost hebben, maar ga der niet weer heen, sta nu weer onder controle in het ziekenhuis, daar was ik met m'n dochter ook. Daar ben ik persoonlijk ook het liefst

Liefs

We kunnen niet kiezen tussen een jonge en een meisje... :) Fijn dat je aan het idee gewend bent. Geniet ervan! Goed dat je die rot ervaring dan nog een beetje positief kunt afsluiten.

Terug
Bovenaan