pretecho gehad!

De baby was woensdag wel eigenwijs: lekker opgekruld zitten, voetjes bij het hoofd.. Maar: we hebben wel kunnen zien wat het wordt, en we zitten op een blauwe wolk dames, want we krijgen een jongetje!

ik zat bijna met tranen in mijn ogen, zo'n verrassing vond ik het, we dachten echt dat we nog een meisje erbij kregen, maar het was nogal overduidelijk...
Wel grappig hoor. Gelukkig is een vriendin van mij ook zwanger, dus kan ik misschien de meisjes babykleding die ik in grote getale had ontvangen van vriendinnen aan haar slijten :lol:

Gefeliciteerd...de jongetjes zijn in opkomst !
Jullie hebben dus ook al een dochter ? wij ook.
Onze meid is 7 jaar en ze vind het geweldig dat ze een broertje krijgt . Wat dat is ook leuk voor papa!

Geniet van je blauwe wolk

gr Andrea

Gefeliciteerd!! Super hoor, al die jongens. Ik had ook al meisjeskleding gekregen van vriendinnen. Iedereen ging ervan uit dat het een meisje zou zijn. Hihi, hij is lekker eigenwijs toch een jongetje.
Fijne feestdagen!

Leuk gefeliciteerd! het evenwicht tussen de jongens en meisjes is wat meer in balans haha...

wel grappig dat bijna iedereen, zo dan niet, iedereen wil weten wat het wordt!!!

xxx kim

Hoi,

Gefeliciteerd!!!
En een jongen, leuk!!!
Volgens mij gaan de jongens en meisjes nu gelijk op!

Geniet er lekker van en ik zou zeggen:
Veel plezier met shoppen!!

Gr Ilse

We hadden al twee meiden, en manlief wilde het in eerste instantie bij deze twee laten, maar uiteindelijk wilde hij toch mij gelukkig maken met een derde.

dus dit is extra speciaal..

Terug
Bovenaan