Pretecho gehad!

Hoi Allemaal,

Hebben vanmorgen de pretecho gehad en wow wat een prachtige ervaring! Ik kan het echt iedereen aanraden. 9 prachtige foto's en een dvd gekregen. Helemaal blij mee! Ons kindje lag in eerste instantie met de rug naar ons toe, maar door op mn zij te liggen en wat te hoesten liet hij zich zien. Ben de hele dag al emotioneel, zo mooi!

xxx en fijne paasdagen allemaal!

Wij hebben ook een pretecho gehad. Ik twijfelde erg, want de vorige zwangerschap lag onze jongste meid er compleet niet goed voor. Deze buikbewoner lag in dezelfde houding, diep in mijn bekken en gezicht tegen de baarmoederwand aangedrukt, maar desondanks toch een paar hele mooie plaatjes te zien gekregen. Zo sabbelde ze op haar duim, deed ze haar oogjes open en wreefze met een handje in haar oogjes.... Zo vertederend. Ook hier een baby trouwens die een tikkeltje voor ligt op schema! Ze zou ongeveer drie pond zijn. En haartjes hebben! :) het was echt ontzettend leuk en fijn. Ik kan niet wachten totdat ik haar in mijn armen mag sluiten.

Verder trouwens ook extreem emotioneel.

haha "buikbewoner" !
Ik dacht na de laatste echo.. ik wacht wel dat het kindje er is. Ik geloof het nu wel met die foto's.

Maar nu ik jullie zo hoor, wil ik eigenlijk ook wel een pretecho.. Het duurt nog zo lang voor dattie er is.

Hebben jullie zo'n 3d echo laten doen? Of gewone? Hoeveel kost dat?

Groetjes!

Onze 3D echo was 75 euro inclusief cd met iets van 25 foto's. Ik weet niet precies hoelang de echo geduurd heeft. Daar heb ik compleet niet opgelet. Ik vond het erg verrassend om te zien hoe ze al op een echt babytje leek. Het was echt fijn om naar haar te kijken. Nog ruim tien weken gemiddeld wachten. Ik hoop dat ze ietsjes eerder wil komen (lees week 38 of 39 ipv 40+ weken). Ik ben zo benieuwd!!

Heb ook pretecho incl geslachtsbepaling bij 18 weken laten maken. Heel duidelijk n meid! Voor 50 euro met wat fotos en dvd van half uur..

wij kiezen er niet voor.
hebben al zoveel onderzoeken en echo's dat ons draakje het niet meer leuk vind zelfs de dopler van de verlos wordt van mijn buik geschopt.

maar vind het super leuk voor jullie en dat je niet kan wachten om je baby te zien geloof ik gelijk wij wachten hier ook met spanning af om haar te zien.

Wij hebben niet zoveel onderzoeken gehad, tot dusver drie echo's (pretecho niet meegerekend) en gemiddeld om de vier weken een bezoekje aan de vk. De eerste twee echo's waren rond tien weken, (termijnecho en binnen twee weken terug vanwege bloeding) en dan 20 weken echo. Tot dusver ook geen indicaties dat we meer echo's gaan krijgen. Ik denk als we een groeiecho ofzo zouden krijgen rond 30 wk we wrs ook niet voor een pretecho gingen. Maja, nu hebben we ons hummeltje in ieder geval elke 10 weekjes kunnen bewonderen en hopelijk over 10 weekjes eindelijk in onze armen. :) Ben vandaag precies 30 weekjes!

Terug
Bovenaan