Hoi hoi,
Gisteren een hele leuke pretecho gehad waar mijn kinders bij konden zijn.
Zij hebbn nu dus even heerlijk kunnen meespieken naar hun nog ongeboren zusje.
Ze ziet er goed uit en heeft het daarbinnen prima naar d'r zin.
Ze stak zelfs even d'r tongetje uit om vervolgens uitgebreid te gapen.
Wel apart om te zien hoor.
Daarna was ze veel een het kiekeboe spelen want had lange tijd handjes voor d'r gezichtje.
Het was weer overduidelijk een meisje dus nu ben ik ook niet meer te houden en ga ik los in het kopen van meisjesspul.
De jongens waren helemaal vertederd en super lief vanaf dat moment. Nu hebben ze echt door dat er iets bijzonders in mama groeit en je dus goed moet zorgen voor de baby en mama.
Kreeg vanmorgen al een broodje op bed voor de baby. En ze zijn de hele tijd kiekeboe aan het doen tegen mijn buik, zo ontzettend lief
Tis weer een heel verhaal geworden.
Liefs,
Bianca
Gisteren een hele leuke pretecho gehad waar mijn kinders bij konden zijn.
Zij hebbn nu dus even heerlijk kunnen meespieken naar hun nog ongeboren zusje.
Ze ziet er goed uit en heeft het daarbinnen prima naar d'r zin.
Ze stak zelfs even d'r tongetje uit om vervolgens uitgebreid te gapen.
Wel apart om te zien hoor.
Daarna was ze veel een het kiekeboe spelen want had lange tijd handjes voor d'r gezichtje.
Het was weer overduidelijk een meisje dus nu ben ik ook niet meer te houden en ga ik los in het kopen van meisjesspul.
De jongens waren helemaal vertederd en super lief vanaf dat moment. Nu hebben ze echt door dat er iets bijzonders in mama groeit en je dus goed moet zorgen voor de baby en mama.
Kreeg vanmorgen al een broodje op bed voor de baby. En ze zijn de hele tijd kiekeboe aan het doen tegen mijn buik, zo ontzettend lief
Tis weer een heel verhaal geworden.
Liefs,
Bianca