pretecho Gelderland

Hallo allemaal!
Ik ben nu 13 weken zwanger en wij willen graag tegen de tijd dat het kan een pretecho laten maken om te kijken of het een jongetje of een meisje wordt...
Heeft iemand goede ervaringen met bepaalde bureaus in Gelderland?
En met welke week kun je hiervoor het beste terecht?
Alvast bedankt!
 
wij hebben dat tegen betaling gewoon bij de verloskundige laten doen.
Maar ik weet niet of het bij iedere verloskundige mogelijk is.
We hebben toen wel zelf een eigen videoband meegenomen.

Groetjes lara ook uit Gelderland
 
De verwachtkamer in nijmegen. Daar zijn wij ook geweest,was echt heel leuk en meer dan de moeite waard.Waar in gelderland moet je ongeveer zijn?
Kijk anders eens op google pretecho gelderland...dan kom je er vast een hoop tegen,ook in de buurt voor jou!
 
Hoi Nick,

Weet niet waar in Gelderland je woont maar wij hebben een erg goede ervaring gehad met ""de verwachtkamer"in Nijmegen,adres:Broerdijk 77a Nijmegen tel: 024-6843299
Alles werd hier erg goed uitgelegt.
In welke weken je het mooiste beeld van je babytje krijgt weet ik niet meer.
Groetjes Liel
 
Wij zijn bij Jan Koning geweest in Ochten, hij is daar ook verloskundige en je betaals € 40 eurovoor video (incl geslachtbepaling als je dat wilt) en € 50 voor DVD, de sfeer was heel prettig, tel 0344-644342
Hij adviseerd tussen de 20 en 24 weken een echo te laten maken.
Veel plezier!!
 
Hoi Nick
Ik kom uit limburg dus aan een bureau kan ik je niet helpen maar naar mijn weten is de beste week de 20ste. Dan heeft het kindje mooie grootte zodat je hem/haar goed kan zien en het geslacht is dan vrij goed te bepalen.
Bij ons lag ie met de beentjes open en je zag het gelijk..
Met de echo van de 30ste week zag je al beduidend minder omdat ie dan al groter is en wat meer op elkaar gepakt ligt..
Groetjes denise 37 weken 3 dgn
 
Ik heb hele goede verhalen gehoord over Jan (de) Koning uit Ochten. Schijnt heel goed te zijn en is niet zo duur!
Ik heb zelf geen ervaring met hem, maar van diverse mensen gehoord dat hij heel goed is!

Groetjes van Marieke
 
Terug
Bovenaan