pretecho gepland!!!

Hallo,

Ik kan niet wachten! Op 29 mei hebben we de 3d echo gepland en ik hoop dat het gaat lukken dit keer. Bij mijn twee vorige zwangerschappen was het niet gelukt wat wel heel erg jammer was. Ik was toen wel wat korter zwanger (20 weken) en dan schijnt het zo te zijn dat het doordat het kindje nog erg dun is dat het dan niet goed lukt.

Dit keer zal ik bijna 27 weken zwanger zijn en zal het hopelijk wat beter gaan. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in!! We hebben bij de 20 weken echo gezien dat we een zoon krijgen, kunnen we meteen kijken of dat nog steeds zo is, hihi!

Groetjes Paula

spannend!!
ik heb 19 juni de pretecho
bij de 20 weken echo wilden ze helaas niet zeggen wat het werd dus nu hoop ik het dan wel te horen ben erg benieuwd heb geen voorkeur maar wil gewoon graag weten wat het wordt.
en het is voor de kleine een leuke herinnering voor later

groetjes Carolien
21 weken zwanger van nr 3

Super leuk hoor een pretecho! Ik wil maandag een afspraak maken voor een pretecho. Mijn vorkeur gaat uit om hem in de  26e week te laten maken omdat het dan wel het mooiste moet zijn. Tenminste dat heb ik gehoord. Wij willen trouwens niet weten wat het wordt dus ik hoop dat de baby zijn beentjes weer goed bij elkaar houdt net zoals bij de 20 weken echo.

Maar jullie hebben dus al gezien dat het een ZOON wordt. van harte gefeliciteerd en veel plezier met je aankomende echo. ik ben nieuwsgierig of je straks meer kan zien dan met jevoorgaande zwangerschappen.

Hallo meiden!

Nou, hier is ie ook geplanned hoor!!!! 1 Juli is de grote dag!! Ik heb er al zo'n zin in!
Vooralsnog gaat mijn oma mee en mijn zusje doet haar best vrij te krijgen. Opa zag het nog niet zo zitten, maar ik wil nog eventjes rustig uitleggen dat ik niet in mijn blootje hoef ofzo, hahaha! Sja, de man is 82 dus een beetje een cultuurshock denk ik, maar ik hoop dat ik hem duidelijk kan maken dat dit een once in a lifetime ding is voor hem!!! Ach, en als hij echt niet wil, laten we achteraf de foto's zien. Tegen die tijd ben ik ruim 27 weken zwanger en benieuwd hoe ons kleintje er dan uitziet met wat meer vet op de kleine botjes!
houden jullie ons op de hoogte?

Groetjes Jorike

Terug
Bovenaan