Pretecho/ geslacht wel of niet weten

Ipad deed een beetje gek dus doe het maar ff zo.

wie laat er een pretecho maken om achter het geslacht te komen van de kleine?
En wanneer laten jullie die doen?
Wij willen heel graag weten wat wij krijgen.
En zitten erover na te denken om over een week of 5 een pretecho te laten maken.
wij kunnen natuurlijk ook wachten tot de 20 weken echo, maar dat is toch een medische echo.
En bij een pretecho nemen ze echt de tijd om je kindje zo goed en duidelijk mogelijk in beeld te krijgen, wat toch wel wat leuker is.
ik vroeg me af wat andere mama's en papa's gaan doen.
Groetjesss Mar

Hoi Mar.

Wij laten (zoals we er nu over denken:)) geen pretecho maken. Bij de oudste hebben we dat ook niet gedaan. Toen wisten we het geslacht ook niet. Moet wel zeggen dat ik nu toch wel erg twijfel. Had het er gisteren met mijn man over. Hij wil het niet weten ik weet het nog niet. Wordt vervolgd :)

Liefs Redaro

Hoi!
Wij willen wel graag weten wat het gaat worden. Ik heb bij 16 weken nog een echo bij de gyn, dus ik hoop dat hij dan kan zien wat het gaat worden. We gaan ook nog pretecho's plannen. Ik wil er echt optimaal van genieten. Iedere mogelijkheid die we hebben om even naar ons ukkie te kijken benutten we. Wij doen een pretechopakket waarbij we 3 echo's krijgen voor ongeveer 100 euro, dus dat valt heel erg mee! 22 juni mogen we weer naar de gyn, kan niet wachten! x Maris

Hoi Mar

ik wil heel graag weten wat het word alleen me vriend die wil het niet weten.
Ik krijg nu de keus om een pret echo te laten maken en me moeder wil hem graag betalen.
ben haar enigste dochter en ben als eerst zwanger dus me ouders worden voor het eerst opa en oma. en willen daar zo veel mogelijk van genieten.
het enigste waar ik nu mee zit is als ik de pret echo laat maken wil me moeder natuurlijk wel mee om het te zien. maar als ze dan kunnen zien wat het een jongetje of een meisje word weet me moeder het ook gelijk en weet niet of ik dat wel wil.

laat verder nog weten

liefs debora

Wij willen ook graag weten wat het word en dat willen we vragen tijdens de 20 wk echo.
Hebben we met onze vorige zwangerschap ook gedaan.
Ik moet eerst de nekplooi meting nog omdat ik 36 ben krijg je dat word eigenlijk bijna verplicht bij ons dus dat doen we dan maar eerst.

ohw wij gaan ook voor de 3d echo en wij willen heel graag weten wat het gaat worden.
met onze dochter 13 jaar geleden hebben we dat niet gedaan,maar deze keer willen we het zeker wel!

veel liefs mariska

Ik vraag met de 20weken echo zeker het geslacht... En ik laat met 26wkn een 3d echo doen... Ik wil uit financieel oogpunt het weten... Voor de naam maakt het niks uit, zowel jongen als meisje krijgt dezelfde naam...

Terug
Bovenaan