Pretecho geslachtsbepaling

Hoi allemaal,<br />Graag zou ik een pretecho willen laten maken om te weten te komen of we een jongen of een meisje krijgen :). Nu is dat niet mogelijk vanwege Corona helaas… Zijn er hier mensen met tips over praktijken die dit toch wel doen of is dit wellicht mogelijk in België of Duitsland net over de grens? ?<br />
 
Ik ben in Belgie geweest voor een pretecho.. weet alleen niet of dat nu mogelijk is omdat ze de grens dicht hebben.. alleen voor noodzakelijke reizen mag je het land in.. boete is 250 euro geloof ik.. dus dan is het wel een dure pretecho mocht je controle krijgen.. ?
 
Waarom hoef jij je niet aan de maatregelen te houden? Als we met z’n allen massaal de regels blijven overtreden, dan zijn we nog wel even zoet. En dat maakt mij niet eens zo veel uit, maar vind het oprecht rot voor de ondernemers en de kwetsbaren in de samenleving. Snap dat het vervelend is hoor, ik wil het ook graag weten en baal ook, maar die paar weken zijn nog best even vol te houden!
 
Ik las net bij pretecho dat het vanaf 1 maart terug kan zonder medisch voorschrift.
En of je nu wel of niet de grens over komt dat ik niet aan mij om te beoordelen ;)
 
Pretecho kan nogal eens onbetrouwbaar zijn. Dus blijf nog een paar weekjes langer in leuke spanning, wacht op de 20-weken echo, en houd je aan de regels zodat ondernemers sneller weer open kunnen. Doe gewoon mee voor de samenleving, dat we de pretecho missen is echt een minimale opoffering
 
Terug
Bovenaan