Pretecho in Gelderland

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben inmiddels ruim 19 weken zwanger, en de 20 weken echo laten we niet maken, we zijn aan het denken over een pretecho. Wie heeft dit ook gedaan in Gelderland? Wij zijn erg benieuwd naar ervaringen. Ik hoop op veel reacties.
S6 met jullie zwangerschappen.

Groetjes Inge

Hoi Inge

Ik ben in dec 2005 voor een pretecho bij Babyview in Arnhem geweest. Was heel ontspannen, gezellig en ook nog goede beelden. We hebben een mooi dvd van onze pretecho.

Wij zijn vorig jaar naar de verwachtkamer in Nijmegen gegaan, ook een aanrader.

Hallo!

Wij zijn voor onze dochter naar Ochten gereden. Dat ligt een paar kilometer onder Veenendaal. Daar zit namelijk een verloskundige met een eigen echo-toestand in huis en die doet "pret-echo's" voor een zacht prijsje. En het gerucht gaat dat hij er qua geslachtsbepaling nog nooit naast heeft gezeten. Bij ons klopte het ook.

Van de website van zijn verloskundigen-praktijk:
Voor echo's op eigen verzoek kunt u o.a. terecht bij Jan Koning;
telefoonnummer 0344-644342 of per e-mail: jan.koning@planet.nl.

hoi hoi

ik ben ook in ochten geweest en zover ik weet heeft hij het nog nooit fout gehad

bij ons ook niet

en ik heb een echo gehad met 17 weken en 3 dagen

en mijjn nichtje was 16 weken en 6 dagen en ook goed

bijna iedereen die ik ken uit mijn omgeving gaat daarheen en hij had het alle keren goed

groetjes moekje , mama van Ryan 24-07-2007

p.s. hij heet jan koning idd

p.s

kreeg foto's mee en dvd en geslachtbepaling voor 50 euro geloof ik

Drie jaar geleden was het volgens mij nog 40, maar ja... ook Jan moet met zijn tijd meegaan, nietwaar?
Ik heb inderdaad ook een dvd en een hele meter foto's meegekregen.

Ik vond het een heel prettig bezoek en als we inmiddels niet in een ander deel van het land hadden gewoond, was waarschijnlijk nog een keer gegaan deze zwangerschap. Nu hebben we het maar bij de 20 weken-echo gelaten.

Ik ben dan nu wel niet zwanger (spiek stiekem mee), maar ook ik ben tijdens mijn zwangerschap bij Jan Koning geweest. Hij kon met 16 wkn zwangerschap al zeggen dat het een meisje was. En het klopte! Vond hem ook niet duur en hij nam alle tijd voor ons.

Terug
Bovenaan