pretecho klopte niet???

hoi alemaal,
ik heb met bijna 21weken een pretecho laten doen, en we krijgen een meisje;zijn we superblij me!!Maar ik droom vaak dat ik een jongen krijg.Hebben jullie het wel eens in jullie kennissenkring meegemaakt dat ze bij de pretecho meisje haden gezegd,maar dat het bij de geboorte toch een jongen werd(of andersom).

ben benieuwd naar de reacties
 
Hoi,

Ik heb nooit een pretecho gehad, maar wel een echo op medische grond. Ik was op dat moment 20 weken zwanger en dacht: Ach, nu ik lig toch ben...laat me maar weten wat het is. Een meisje!!!
Maar toen ik 37 weken zwanger was, moest er nogmaals een echo gemaakt worden en toen lag mijn kindje er precies goed voor: het was echt onmiskenbaar een jongen! 4 weken later ben ik bevallen van een zoon.
En heel eerlijk gezegd......ik had ook steeds het gevoel dat het een jongetje zou zijn, terwijl ik 17 weken met de 'wetenschap' heb rondgelopen dat het een meisje zou zijn.
 
is dit pas gebeurd of een paar jaar geleden???Mij maakt het echt niet uit,wat ik krijg`, als de baby maar supergezond is,met alles erop en eraan,maar mijn gevoel zegt ook jongen en op de pretecho zeiden ze een meisje...
 
Het gebeurd regelmatig dat men er naast zit.
Indien er gezegd wordt dat het een jongen is, dan klopt het vaker, dan wanneer men zegt dat het een meisje is.

Groetjes
Miep
 
ik werk bij een medische instelling die echo's maakt, vaak vertellen wij erbij dat er nooit 100% zekerheid gegeven kan worden.
Meestal hebben ze het bij een jongetje wel goed, balletjes zijn nu eenmaal goed waar te nemen, een meisje is vaak wat moeilijker, zeker in het begin van de zwangerschap (ongeeveer 20 weken). Geniet gewoon van de zwangerschap en onthoud: als het maar gezond is (hoe cliche dit ook klinkt).
 
Terug
Bovenaan