Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hoi dames,</p><p>Is het iemand gelukt om de afgelopen weken ergens een pretecho te laten maken?</p><p>Ik ben momenteel 13+2 en wil zo graag weten wat het is </p>
Dat hadden wij helaas ook.. zouden aankomende donderdag voor de geslachtsbepaling mogen maar moeten nu tot de 20 weken wachten! Zooo moeilijk dat wachten
Ja jammer he!! Ik had eigenlijk vrijdag een pretecho. Nu wachten tot de 20 weken echo.
ze doen hem bij mij echt pas vanaf week 19. Dus moet nog 3 weken wachten
15+1 en had voor vandaag een pretecho gepland... nu eentje gepland voor 10 feb. Anders wordt het inderdaad 20 weken echo die bij mij pas gepland staat op 20+1 ivm drukte...
Balen!
Er zijn echopraktijken waarvan ik begreep dat ze de echos wel doen, maar dan dat je het eigenlijkzelf doet. Jij houdt dus de echocamera op je buik en zij vertellen welke kant je op moet gaan en wat je ziet. Zodat er afstand kan blijven.