pretecho met ruim 18 weken

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik heb een afspraak gemaakt voor een pretecho met 18 + 5 weken.dit is wel gewoon een 2 d echo en dan heb ik rond de 25 weken nog een 3-4d echo.heeft iemand van jullie ook een 2d echo laten maken met ruim 18 weken?wij willen heel graag het geslacht weten, vandaar dat we de echo met dan al doen.ik krijg ook wel de 20 weken echo in het ziekenhuis maar bij een echobureau lijkt het me toch leuker want dan is het wat persoonlijker.
groetjes

hoi hoi

ik heb met ruim 18weken ook deze echo gedaan helaas met minder succes ze konden toen niet echt super goed zien wat het werd al waren der vermoedens wel goed maar het is dus zo dat een vagina zich pas na 20weken goed ontwikkeld en je hebt dus grote kans dat als het een meisje zou worden ze dit nog niet kunne zienmet zekerheid  want rond deze tijd zijn het nog maar 2streepjes en aangezien de navelstreng ook uit streepjes bestaat rond deze tijd

succes

Hoi,

Ik heb geen "pret" echo laten doen want ik vind ze geen pretje.

Maar bij 16,3 weken hebben wij wel een uitgebreide echo gehad en werd ons gezegt dat we een meisje krijgen.
Bij 20,3 weken is dit nog een keer bevestigd.

Nog even over "pretechoburo is persoonlijker" dat denk ik niet, maar de 20 weken echo is ook geen pret echo dat is een medische echo, dus die mensen brengen ook vaak slecht nieuws (ik kan het weten het is ons in 2006 overkomen) en ja die meten van alles op en bekijken alle organen, een hele andere echo dus.

Liefs Randy

hoihoi ik ben nu bijna 17 weken en wil ook graag een pretecho maar ze hebben mij gezegd dat je t mooiste beeld hebt met 20 weken.maar ik probeert gewoon op de 9maandenbeurs dan ben ik 18weken dus.  maar die wouter kroes is 3dagen eerder dan mij uitgeteld nouja zijn vrouw dan en die hebbe t met 15 weken laten doen.

Terug
Bovenaan