pretecho omgeving utrecht/nieuwegein

Ik heb gisteren de 20-weken echo laten doen in het ziekenhuis, maar helaas, helaas, beeb werkte niet mee en er kon dus niet verteld worden of het een jongetje of meisje wordt, terwijl we zoooo nieuwsgierig zijn.

Nu willen we graag een pretecho laten doen (liefst 3d) weet iemand een goed
echobureau waar ze 3d-echo's maken in de omgeving van utrecht/nieuwegein?
en wat zijn de kosten?

En met hoeveel weken hebben jullie de pretecho laten doen? Ik ben nu 20 weken en 4 dagen.

Alvast dank voor eventuele reacties.

echobureau utrecht zijn daar heel goed en geduldig
een aanrader wat mij betreft adres weet ik niet meer precies maar ze hebben ook een site kan je zo opzoeken

groetjes

hoi Bianca,

Ik weet een leuke (gratis) optie voor je.
Ik ben net bij het KNOV geweest. Dit is een opleiding voor verloskundigen. Zij zijn op dit moment bezig met een opleiding voor de 20 weken echo en zij zoeken zwangere proefpersonen tussen 18 en 24 weken in de periode april tot november 2006. Ik heb mij opgegeven als "proefpersoon".

Dit betekent dat ze met kleine groepjes (ongeveer 5 personen) om je heen gaan staan en om de beurt oefenen in het afnemen van de 20 weken echo. Ik vond het erg leuk want het gaf mij de kans om nog eens naar  ons mannetje te kijken. Ik kreeg 4 foto's mee.  

Je mag  maximaal 2 familieleden of vrienden meenemen (liever geen kinderen). Ik ga dinsdag weer en neem dan mn moeder mee.  

Er wordt in de informatiebrief wel aangegeven dat er kleine kans is dat er een afwijking wordt geconstateerd. Ik heb er dus voor gekozen om me pas aan te melden nadat ik de 20 weken echo had en dus wist dat het goed was met het kindje.

Indien gewenst kijken ze ook naar het geslacht van het kindje. Verder oefenen ze op het controleren van de organen en het opmeten van het kindje.

Ze zijn hiervoor nog steeds op zoek naar zwangeren die hieraan mee willen werken.
Je kan je op kantoordagen (behalve woensdag) aanmelden via het KNOV: 030-2294299

groetjes Pauline

Hoi,

In zoetermeer zit er een. Ik weet niet of je dat in de buurt vindt zitten.
Maar die bestaan al heel lang.Iedereen die ik ken gaat daarnaartoe
Kijk maar op www.babyview.nl

www.babyvieuw.nl daar staan meerdere bureau's.

Wij wilde het niet weten, maar helaas hij liet van zich zien.
veel succes.

groetjes Sandra
25 weken en 6 dagen

Hai allemaal, bedankt voor de reacties.

Pien, heeel toevallig werd ik gisterenavond gebeld door KNOV met de vraag of ik deel wou nemen aan het onderzoek. Ze hadden telefoonnummer van verloskundige gekregen. Dus heb nu een afspraak voor  volgende vrijdag. En nou maar hopen dat de kleine wel een beetje meewerkt en wel alsnog het geslacht te horen krijgen

Terug
Bovenaan