Pretecho op de beurs gehad!!!!!

Hoi Meiden,

Vandaag met mijn mannetje naar de jongengezinnenbeurs geweest. Wat druk zeg al die kinderwagens die er rondreden niet te geloven. Nou wij toen we binnenkwamen gelijk een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo en daarna lekker rondgewandeld. Eindelijk na 2,5 uur waren we aan de beurt was echt benieuwd hoe de kleine eruit zou zien, maar helaas onze kleine draak ging ronddraaien arm voor gezicht en navelstreng er nog eens overheen. Uiteindelijk hadden we 1 foto. Echt balen dus, maar we kregen al ons geld terug dus toch weer gratis gekeken in mijn buik. Nou ja dit moest ik even kwijt. Iedereen nog een fijn weekend.

Groetjes Margot

wat leuk.. een echo op de beurs.
ik ga morgen met mijn zus. als het niet te druk is, doe ik misschien ook wel een echo...
maar heb geen zin om er lang voor in de rij te staan hoor!

quote: margotgb schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-11-2008 17:46:41'));

Hoi Meiden,

Vandaag met mijn mannetje naar de jongengezinnenbeurs geweest. Wat druk zeg al die kinderwagens die er rondreden niet te geloven. Nou wij toen we binnenkwamen gelijk een afspraak gemaakt voor de  pretecho en daarna lekker rondgewandeld. Eindelijk na 2,5 uur waren we aan de beurt was echt benieuwd hoe de kleine eruit zou zien, maar helaas onze kleine draak ging ronddraaien arm voor gezicht en navelstreng er nog eens overheen. Uiteindelijk hadden we 1 foto. Echt balen dus, maar we kregen al ons geld terug dus toch weer gratis gekeken in mijn buik. Nou ja dit moest ik even kwijt. Iedereen nog een fijn weekend.

Groetjes Margot

Hoi Carina,

Nou ik hoop voor je dat je ook een echo kan maken vandaag, want het is wel leuk om te zien vooral als je kindje meewerkt wat niet bij mij het geval is. Ik hoor het wel of je bent geweest.

Groetjes Margot

hoi,

wij zijn vandaag naar de beurs geweest, en meteen om 10 uur langs de echo.
we waren als eerste, alleen het liep iets anders als verwacht!
(als er mensen lang hebben moeten wachten tussen 10 en half 11...komt door ons)

onze kleine was ook erg druk aan het bewegen..
maar ze dacht er ineens 2 te zien
nou, wij hadden bij de 12 en 20 weken echo er echt maar 1 gezien..maargoed ze wist het bijna zeker.
we hebben al een dochter van 2 jaar, en 2 kleine erbij..pffff
dus je snapt.. ik kreeg het ineens erg benauwd daar!!

ze zag bovenin een hoofd, en ging toen verder kijken en drukken.. en ze zei: kijk hier beneden zit nog een hoofd! ik zie er echt 2.
ik zo: kan ie niet gedraaid zijn ofzo? hij is zo druk.
ze bleef kijken en vooral beneden in erg hard op mijn buik drukken, dat ik er last van kreeg op den duur..
ze had de andere dame van het andere echobureau erbij gehaald zelfs, want ze wilde het wel zeker weten en ons niet zo achter laten!
die dacht er toch maar 1 te zien..
toen mocht ik naar haar stand komen om daar te kijken, zij hadden 2d echo.
en....
het is er echt maar 1tje hoor!!!!

ik hoefde niets te betalen voor het "ongemak"
dus dat was erg aardig, maar ik heb niet zo'n leuke ochtend meer gehad, was er echt helemaal van door de kaart!
vooral omdat ze echt een kwartier lang steeds zei van: het zijn er echt 2!

nu heb ik pijn in mijn onderbuik van het drukken erop.

wat een dag!!!

Jeetje zeg, dat is ook wat!

Kan me voorstellen dat je dan behoorlijk van de wap bent!

Daarnaast denk ik dat mensen zich ook wel moeten realiseren dat een pretecho ook wel vervelend kan aflopen. In die zin dat ze soms afwijkingen kunnenen zien etc!
Tja, en dan sta je daar op zo;n beurs!

maar gelukkig gaat het meestal goed!

Jeetje dat is inderdaad vervelend zeg, maar gelukkig is het er maar eentje. En jij kreeg ook je geld terug. Het zijn wel aardige en eerlijke mensen vindt ik. Maar wel raar dat die ene dacht dat het er twee waren dat moet je ook bij je 20 weken echo dan gezien moeten hebben neem ik aan daar kan een echoscopist toch niet om heen denk ik. Nou ja hebben we allebei gratis in de buik mogen kijken zo moet je het maar zien, maar snap ook dat je buik niet prettig voelt daarna. Bij mij ging ze ook behoorlijk beuken in die buik om te hopen dat de kleine ging reageren.

Liefs Margot

Naja, das ook wat!!! Ik kan me voorstellen dat je even van de rel was ja. Denk je een leuke echo te krijgen...Ik hoop dat je snel weer rustig bent geworden want dat is ook niet lekker voor je (ene ) baby. Groetjes, Elle

Terug
Bovenaan