Pretecho op jonge gezinnen beurs?

A

Anoniem

Guest
Hoi, wij gaan zondag naar de beurs en ik heb gelezen dat je er ook gratis pretecho's kan laten maken.

Weet iemand of dat de moeite is? Of is het daar zo loeidruk dat je een halve dag staat te wachten? En krijg je dan ook een dvdtje mee naar huis of is het alleen om even te kijken? Ik ben benieuwd of er meiden zijn die dit al ooit eerder hebben laten doen op de beurs.

Groetjes Muizeke
24+1

Daar ben ik ook wel benieuwd na want wij gaan zaterdag naar de beurs en willen dat ook laten doen. Hopelijk kun je je inschrijven en dan op een bepaald tijdstip terugkomen. Ik ga dus niet de halve dag in de rij staan.

Hoi hoi meiden,

het is zeker en vast de moeite om een pretecho te laten nemen. Ik heb dit ook laten doen van ons kleintje... Ben hiervoor in Gent geweest, de voorwaarde was, dat je tussen de 24 en de 29 weken moet zijn.
Ik weet niet of het helemaal hetzelfde is, want ik heb hiervoor €50 betaald.
2 kleurenfoto's (3D) en een DVD van ons kleintje... echt wel een aanrader!!!
Maar ik heb geen ervaring met een beurs!! Ben benieuwd, laten jullie het even weten hoe het verlopen is?

Alvast mercikes,
Liefs,
van ons...
(31 weken)

hallo allemaal,

Ýk heb gelezen dat je je in kunt schrijven bij binnenkomst want er zijn maar een bepaald aantal plaatsen.
En ook dat het niet gratis is maar 20 euro kost. Weet alleen niet meer waar ik het gelezen heb ... dus hoop dat het helemaal klopt wat ik zeg.
Ik ga vrijdag naar de beurs dus kan eventueel nog even daarna melden hoe of wat.
Voor de dames die naar de beurs gaan ... Veel plezier!

Groetjes Dankbaar

Hey dankbaar,

Het zou fijn zijn als je het even liet weten. Wij zorgen in ieder geval dat we optijd aanwezig zijn zaterdag en we gaan als eerste naar die stand toe!

Veel plezier op de beurs allemaal!

Hoi Dankbaar,

Ik zou het erg leuk vinden als je nog even verteld hier hoe t was gegaan!
Wij gaan in elk geval als eerste bij de echostand kijken zondag!

X Muizeke

Ik had even een mailtje gestuurd naar Kinderen: de reactie is dat je je inderdaad in kunt schrijven en je krijgt een foto mee naar huis (dus geen dvd-opname), dus dat lijkt me toch wel heel erg leuk!

Groetjes Muizeke

quote: muizeke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-10-2007 11:06:29'));

Ik had even een mailtje gestuurd naar Kinderen: de reactie is dat je je inderdaad in kunt schrijven en je krijgt een foto mee naar huis (dus geen dvd-opname), dus dat lijkt me toch wel heel erg leuk!

Groetjes Muizeke

hoi hoi

oke en wat zijn de kosten en is het een d3 echo?

groetjes

Terug
Bovenaan