Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoihoi, ik heb geen pretecho gehad maar met 30 weken wel groei echo gehad. Ik heb zelf ook overgewicht. Je ziet alles gewoon prima hoor. Baby is alleen zo groot dat je hem of haar niet meer in zijn geheel op beeld krijgt dus ik vond de foto's van de 20 weken echo wel leuker
[quote quote=10139342]Hoihoi, ik heb geen pretecho gehad maar met 30 weken wel groei echo gehad. Ik heb zelf ook overgewicht. Je ziet alles gewoon prima hoor. Baby is alleen zo groot dat je hem of haar niet meer in zijn geheel op beeld krijgt dus ik vond de foto’s van de 20 weken echo wel leuker [/quote]
Wij willen vooral het gezichtje goed zien?
Hoi ik heb vorige week met 30 weken een groei echo gehad en daar werd ook even kort het beeld op 3D gezet. Was echt prima te zien ? enige wat lastig kan zijn is de plaats van de placenta, als die precies bij het hoofd van de baby zit (en dus aan de voorkant) dan zie je het misschien niet.
Hoi.
Mijn echo had goed zicht. Alleen is deze met 27 weken gemaakt. Mijn echobureau adviseert de pretecho niet na de 28 weken te maken. Dat zou zonde van je geld zijn, omdat je kindje dan eigenlijk al te groot is om mooi beeld te krijgen.
Succes!
Liefs, Maaike