Pretecho stress!

Pff wat een ellende zeg! Morgenvroeg om 09:30 hebben we een pretecho met 16+3....maar hoe erg ik er naar uit keek 3 weken geleden zo erg kijk ik er tegenop nu!
Heb al 3 dagen hoofdpijn waar ik mee op sta en naar bed ga! Gister 2 onverklaarbare huilbuien ( beetje sneu voor manlief haha) ....ik had namelijk met mijn stomme hoofd vorige week een forum gelezen waarop iemand met de 16 weken pretecho te horen kreeg dat haar kindje was overleden! En dat beeld krijg ik er nu dus niet meer uit!!! Gadverdamme! Spanning zit dus enorm hoog voor morgen.....gelukkig mag ik vandaag nog werken lees lekker sporten! Dus gaat de middag snel voorbij....maar dan vanacht nog haha dat gaat wat worden mijn god! Nouja dat moest ik even kwijt! Fijne zondag allemaal!!

Hoi,

Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor.ik hoorde laatst een verhaal dat iemand met de 20 wekenecho te horen had gekregen dat het hartje niet meer klopte..
Vreselijk zal je maar gebeuren..Ik moet dinsdag voor de 20 weken echo,maar ik heb gelukkig gisteren nog te horen gekregen dat de kleine het goed doet(ik was namelijk flauwgevallen)bloeddruk te laag...
En ik voel de kleine ukkepuk nu ook heel erg goed als die draait en schopt...

Heb jij al iets gevoeld of al het gevoel dat je vlindersin je buik hebt of dat het kriebelt an de binnenkant van je buik???

Probeer het en beetje van je af te zetten en te genieten van je echo morgen,ben wel benieuwd naar je verhaal morgen....

Liefs Rian-Sanne

Hi rian-Sanne, ik voel soms wel wat waarvan ik denk dat het de baby is maar dat weet ik niet zeker dus het is allemaal zo onecht nog, ik wil gewoon graag een bevestiging dat hij/zij nog lekker aan het spartelen is daarbinnen. Maar door die enge verhalen ben ik doodsbang dat ik daar morgen lig en dan zoon vreselijk nieuws krijg te horen! Nouja ik kan niet meer doen tot afwachten...gelukkig is het morgen al om 09:30 dus zodra we het ontbijt op hebben kunnen we die kant op! Ik zal zeker laten weten hoe het gegaan is!....wat naar dat flauwvallen ik had dat al voor mijn zwangerschap maar ik voel het aankomen heb het meestal 3x per week ofzo ik voel wanneer het komt en dan moet ik even gaan zitten.....wat de oorzaak hiervan is weten ze niet ze denken inspanning en te weinig drinken....maar ach zal ook wel weer goed komen aha! De middag is al bijna om dus op naar morgen vroeg!

Eigenlijk is het dan toch fijn dat je een pretecho krijgt. Dan weet je zeker of het goed zit. Probeer jezelf niet te veel op te vreten, de kans dat het nu nog mis gaat is zoooooooooo klein. Geniet van de echo, en laat ons morgen even weten hoe mooi de kleine te zien was!

Vervelend dat je in de stress zit, maar inderdaad de kans dat nu nog fout gaat is heel, heel klein. Fijn dat je de echo vroeg hebt, dan kun je zien hoe het met de kleine is, zonder jezelf van tevoren de hele dag op te vreten.
Succes later vandaag en laat inderdaad even weten hoe het gegaan is.

och wat herkenbaar!!

ik moet donderdag voor de 20w echo....en ineens heb ik idee ( t zal wel tussen mn oren zitten) dat ik t niet voel bewegen
gisteravond niet...vanmorgen niet

ik ging achterover op de bank zitten...en wat ziet mijn wakend oog?

plop plop...zo van buitenaf te zien...geweldig!!

ik blijf zenuwachtig maar dwing mezelf niet t ergste te gaan denken...zo van...stel dit...stel dat!!...want ondertussen groeit mijn baby lekker verder..;-)

Oh!! wat toevallig!!! als ik over 2 weken naar de verloskundige moet dan ben ik ook 16 wken en 3 dagen!! ik had net ook al op je andere berichtje gereageerd!!

Super joh! dat ze dan al zoveel kunnen zien!! ik ben ook best zenuwachtig, het is zo spannend he? en het gaat echt snel allemaal, maar ik las al dat de echo helemaal goed was gegaan super voor je!!!

Terug
Bovenaan