pretecho was geweldig!!!

A

Anoniem

Guest
hoi

gisteravond hebben wij een pretecho laten maken
wat was dat geweldig zeg zo veel mooie foto's en 40min film
ons meisje is nu al lekker eigenwijs duurde heel lang eer we haar gezichtje goed kregen te zien
ze lag of gedraaid of ze hield haar hand ervoor haha
ik ben nu bijna 28wk zwanger en ze weegt 1379 gram en is 38 cm
het is dus geen kleintje waarschijnlijk is ze bij 40wk 51a 52 cm en weegt ze 8 pond
net als onze zoon
maatje 50 sla ik dus maar niet in haha
jullie nog plannen voor een pretecho?

hoi ilona,

wat prachtig om te lezen dat jullie zo van de echo hebben genoten en nog kunnen doen met de 40 min film.
Ik kan niet wachten totdat het bij ons zover is. ben nu 21+4 en wij willen ook zo rond de 28e week een pretecho laten maken. dus nog ff een   maandje geduld.
des te leuker om andermans ervaring te horen.

fijne zwangerschap verder.

gr. Bambi

HoiHoi
Wij zijn nog steeds aan  het denken of we het zullen doen, maar het is dus echt heel mooi?? Deze echo's moet je zelf betalen he?? Hoe komen jullie aan adresjes waar ze het doen??
Groetjes en geniet van je mooie beelden!!

hoi mammasab,

Ik heb voor een adresje gegoogeld en had er 2 bij mij in de buurt gevonden. ze hebben die praktijken door heel nederland zitten. particulier of via het ziekenhuis.

ik woon zelf in zuidholland en hebben een bureau gevonden dat gevestigd is in het ziekenhuis. de kosten zijn gelijk aan het andere bureau dat ik gevonden had, maar wellicht scheelt het wel per provincie. dat weet ik niet.

de kosten zijn indd voorjezelf en bedraagt rond de 110 euro. althans bij ons, dat scheelt ook vast per bureau.
Ik vind het de moeite zeker waard, omdat je dan iets blijvends heb van je kleintje in je buik en de 3d tegenwoordig is zo mooi dat het net lijkt of je kindje al uit je buik is. zo af en compleet.

Ik kan in ieder geval niet wachten tot het moment hahaha. succes met zoeken , maar je moet he zeker doen hoor. hahah

gr. Bambi

onze echo koste 115 euro
het is best veel geld maar ik vond het zeker de moeite waard
ik heb ons adresje in santpoort indd ook vie google gevonden
voor de gene die nog gaan...
heel veel plezier en geniet van de mooie beelden

liefs ilona

wij hebben  morgen onze pret echo. kost 80 euro bij ons. t kost inderdaad een hoop maar het is zo onwijs mooi en leuk.. kijk er onwijs naar uit!!

Terug
Bovenaan