pretecho?????

Hallo dames,

Het lijkt ons heel leuk om over een paar weken een pretecho te laten maken. Ik vind het lastig om informatie hierover te vinden. We wonen in Den Bosch en willen hier in de buurt wat info hebben. Kan iemand mij helpen of heeft er iemand ervaring met een pretecho in Den Bosch (of in de buurd)????
Wat zijn de kosten ongeveer?????

Ik hoop op reacties.

Liefs, Ank
 
Hoi Ank,

Toen ik nog zwanger was heb ik een echo laten maken in Vught bij Florence Mens, Taalstraat 88b, 5261 BH, Vught, 073-6843424
Ik weet niet meer precies hoeveel het kostte maar ik geloof iets van 40 euro, als je meer wil weten, martine_jansma@hotmail.com

groetjes Martine
 
Ha,

Ik heb vorige week bij www.babyvieuw.nl een pretecho laten maken in barendrecht maar ze hebben meerdere vestigingen kijk ff op hun internet site misschien zitten ze ook wel vlakbij jouw.

Veel plezier met je echo want tis echt harstikke leuk.

groetjes tamara 20 weken
 
Bedankt Tamara en Martine,

Ik heb meteen op internet gekeken en ben al een heel stuk wijzer geworden.
Babyvieuw zit hier niet echt in de buurd maar vond het leuk om even op de site te kijken.
Ik heb meteen ook de site van florence mens opgezocht en dat sprak me erg aan. Qua prijs vond ik hem ook wel mee vallen, als je veel andere bedrijfjes ziet zit deze toch wel onder de prijs van de rest. Er zit er een in Vught en een in rosmalen, allebij vlak bij dus hier ga ik wel uit komen.

Bedankt, Ank
 
Terug
Bovenaan