pretecho

Hoi dames,

Ik ben nu 17 wk zwanger en mijn vriend en ik willen graag weten of het een jongetje of meisje is. Daarom laten we binnenkort een pretecho maken. Ik ben op zoek waar wat meer info:
Is er iemand wel eens bij baby-in-beeld, Zwolle geweest? Wat was de ervaring?
We gaan sowieso voor geslachtsbepaling maar eigelijk, lijkt 3d echo me ook wel heel geweldig! Is het prijskaartje wat daar aan hangt de moeite waard??
Hoe is het om je kindje 3d te zien, zo duidelijk als de voorbeelden??
Hopelijk kan iemand me hier wat meer over vertellen. Heel veel liefs Clair
 
Ik heb met 22 weken een pretecho laten maken bij baby view in Oirsbeek (L). Ze hebben landelijk een aantal vestigingen en ik was zeer tevreden over wat ik heb gekregen voor mijn geld.

3d echo had ik niet laten doen, bij baby view moet je tussen de 26 en 34 weken zijn (dus dan moet je nog even wachten) voor zo'n 3d echo. Volgens mij is het bij andere bureaus hetzelfde. Ik heb trouwens ook foto's van anderen gezien van 3d echo's en ik vond het erg mooi, beetje jammer dat ik het zelf niet heb laten doen.

groetjes, Jane
 
Kijk eens op amazingpregnancy.com en op pregnancy.about.com, daar hebben ze heel veel 3D foto's van baby's vanaf 8 weken al! Prachtig om te zien. Bij ons in de buurt heb je zoiets niet, dus wij hebben een gewone echo laten maken. Ook prachtig hoor, want het is natuurlijk wel je eigen kind!!!!!
Groetjes,Joke
 
Hoi Clair,

Ik ben met 26 weken zwangerschap bij Baby in Beeld in Zwolle geweest en vond het erg goed. We hebben een gelachtsbepaling gedaan plus een 2D en een 3D echo. Ze waren erg vriendelijk en hebben alles op DVD gezet met uitleg erbij (op video kan ook als je dat liever hebt). Verder kregen we nog een mapje met foto-afdrukken mee plus een tijdschrift en een kadootje. De 3D echo viel me persoonlijk een beetje tegen, maar dat kwam omdat bij mij de placenta aan de voorkant ligt en het kindje daar met z'n gezichtje tegenaan lag. Daardoor was het niet zo goed te zien. Als dat bij jou ook het geval is, zou je kunnen overwegen om alleen 2D te doen. Dat was ook erg mooi.
Ik weet niet of je al een afspraak gemaakt hebt, maar zo niet, dan kun je het beste zo snel mogelijk bellen. Ze hebben het best druk en daardoor ben je pas weken later aan de beurt.

Groetjes!
Lisa.
 
Terug
Bovenaan