Pretecho??

Hoi allemaal,

Ik had even een vraagje over een pretecho.Ik zit daar over te denken maar wil graag weten vanaf wanneer tot wanneer je dat kan doen,Wat ze dan kunnen zien en wat het kost en waar we dat kunnen laten doen?Ik hoop dat iemand mij daar een antwoord op kan geven.Alvast bedankt.



Groetjes Natasja
 
Hoi natasja,

Een pretecho is echt ontzettend leuk om te doen. Ik zelf was 25 weken toen ik het liet doen. Rond deze week is het ook het beste om te doen omdat alles goed te zien is. Het kindje komt nog goed in beeld om dat het niet te groot is. Het kost niet zo veel tenminste wat is veel 75 euro maar dan heb je alles foto's en een dvd. je kunt het laten doen bij BABYVIEUW geloof dat je het zo schrijft, dit bedrijf zit in een aantal plaatsen in Nederland en het is een proffesioneel bedrijf. Ze omschrijven alles kijken of alles werkt en laten je gewoon zien hoe het kindje in jou buik zich beweegt het duurt een half uur en je kunt mee kijken op een groot televisiescherm. Als je via google intikt pretecho kom je vanzelf op een site terecht waar je er alles over kunt lezen ..

Groetjes Leonie
 
Ik heb het bij de eerste ook laten doen. Errug leuk. Vooral ook voor de man. Die weet niet wat er allemaal in je buik gebeurt, en nu kan ie het zien. Het is ontzettend fijn om te zien dat je kind 10 vingers en 10 teentjes heeft. Dat de blaas en darmpjes goed functioneren, etc. Maar hou er ook rekening mee dat ze iets kunnen zien wat niet goed is. Ze zijn dan verplicht om de verlosk. te informeren.
Babyview is erg goed en ze brengen het leuk. Ook kan je het geslacht zien. Als je dat zou willen. Van te voren duidelijk aangeven hoor! Voor later is zo'n dvd erg leuk en tijdens je zwangerschap kan je er vaak naar kijken en wegzwijmelen. Ik ga het nu waarschijnlijk ook weer doen, als de financien het toelaten. €75 is erg veel, ze zijn flink duurder geworden. Succes!
 
Hoi Natasja,

Wij hebben afgelopen donderdag een pret echo laten doen in Utrecht. Ik was toen 20+4 dagen. Het was toen al moeilijk om het hele lijfje in zicht te krijgen. Als je het geslacht wilt weten dan kan dat vanaf week 20. Voor een 3D echo kun je beter wachten tot zo'n 26 weken. Het gezichtje is dan vaak wat voller.
 
Terug
Bovenaan