Pretecho

Hoi Allemaal,

Hopelijk gaat alles goed hier met alle mede zwangeren.
Met  mij in ieder geval.
Afgelopen maandag hebben we een pretecho laten maken. Dat is echt heel bijzonder om te   zien.
We hadden wel eerder een echo gehad maar die was met zo'n 7 weken en  bij deze was ik  21,5 week.
Dus dat is wel een heel verschil.
Alles zat er op en er aan en de baby was echt ontzettend druk aan het bewegen maar het mooiste vond ik toch wel dat  het lag te duimen. (de vader en ik hebben zelf ook geduimd), dat was echt heel bijzonder.
We wouden ook graag het geslacht weten.
Dus dat heeft ze toen als eerste bekeken, ze vroeg toen wat we zelf dachten.
We hoopten op een meisje maar ik dacht zelf dat ik  een jongen zou krijgen.
Toen is ze even goed gaan kijken en ze  dacht toen een  MEISJE te zien  maar ze durfde het niet met zekerheid te zeggen.
Ze heeft toen eerst alles opgemeten en alles bekeken of het allemaal werkte.
En dat deed het. Het maagje en de blaas zaten allebei vol dat was wel heel apart te zien.
De niertjes deden ook goed hun werk, dus dat was een hele opluchting.
Toen ze daar mee klaar was is ze verder gaan kijken of ze het geslacht toch nog iets beter kon zien, nou dat was dus zo. En we zagen heel goed 2 schaamlipjes en wat dus de clitoris is. ( ze was wel een beetje preuts hoort ook bij een echte dame hihi)  Ze kon met 100% zekerheid zeggen dat het een gezonde DAME is
Mijn vriend en ik waren echt zo ontzettend blij dat we gelijk naar de stad zijn gegaan om roze kleertjes te kopen.
Nog een leuk ding is dat onze kleine meid al zo'n 26 cm lang is en bijna 1 pond weegt.
Ze is dus al een flinke meid.
Ik ga weer stoppen,
Ik wens iedereen die nog een echo krijgen heel veel plezier en ga er van genieten.
Veel liefs Jeanette
 
Hoi

GEfeliciteerd met je dochter!!!! Lijkt me geweldig om een pretecho te laten maken. Bij de eerste hebben we het niet gedaan. Maar nu ik zwanger ben van de tweede gaan we het waarschijnlijk wel laten doen.
Ga je nu ook jurkjes kopen? Alvast, of wacht je toch nog even?
GAje het ook aan iedereen vertellen dat het een meisje wordt?

Groetjes Ria
 
Terug
Bovenaan