pretecho

A

Anoniem

Guest
hoi

ik kan 10nov een pretecho laten maken voor de helft van de prijs
maar ben dan pas 11 weken zwanger
heeft dat zin denken jullie?
of kan ik beter wachten op mijn 20 weken echo?
en vanaf wanneer kunnen ze zien of het een jongen of een meisje wordt?

groetjes ilona

hoi hoi

als ik jou was zou ik gewoon wachten op je 20weken echo,zelf heb ik een pretecho gedaan met 17weken en zelfs toen was er weinig te zeggen kwa geslacht enzo en ik mag hiervoor terug komen volgende weeek donderdag.
nu heb ik inmiddels mijn 20weken echo gehad en weet nu eigenlijk alles al dus ja
maar nu vooral in jou tjd lijkt  het me niet slim

succes

Bij 26 weken +/- heb je (als je een pretecho wil laten maken) ook een verfijnd gezicht en kun je met grote zekerheid zien of het een lief meneertje/mevrouwtje gaat worden.... Dus:  geduld! Dan heb je er echt iets aan.

Succes!

Hoi hoi,

Helft van de prijs? word het dan bij jullie niet vergoed?
Wij krijgen de echo met 19 weken, heb gebeld en gevraagd of we misschien iets langer moesten wachten maar ze zei: als we nog niet echt veel kunnen zien(om het maar zo te zeggen) mag je terug komen..
Bij ons word het vergoed door de verzekering  en betaal je alleen 10 euro voor een dvdtje en echo foto's errug leuk!s ook niet verplicht.  
Ik denk zelf dat je bij jou nog niet echt wat ziet..ja je ziet wel wat, maar het is niet al een baby, bij ons was dit nog niet zo..meer een pinda :)
Bij ons moet je komen tussen week 19 en week 23 daarna mag het niet meer..
k zou nog even wachten als ik jou was, met 11 weken is er nog vrij weinig te zien..tenminste bij ons wel..
Ik ben 2x opgenomen geweest en heb elke week een echo eigenlijks sinds vorige week (17weken) zien we echt duidelijke vormpjes,maar misschien is dit ook wel verschillend per persoon.. nu konden we echt de vingertjes tellen, heel mooi om mee te maken!

succes ermee!!

Liefs

hoi

bedankt voor jullie reactie
ik was er al bang voor dat het niet veel zin had
ook ik krijg met 20wk een echo die is ook gratis
maar vond het nog zo lang duren....

as zaterdag geven ze in een ziekenhuis hier in de buurt echo's voor 50 euro ter promotie van een nieuwe afdeling iedereen kan daar dan zo naar binnen lopen
bij mijn eerste zwangerschap hebben we ook een pretecho laten maken en dat was volgens mij met iets van 18 weken omdat ik toen alleen een termijn echo had gehad en geen recht had op een 2de echo dit was 9 jaar geleden

liefs ilona

Hoi,

Ik heb afgelopen zaterdag op de beurs een pretecho gehad. Ik was toen 30weken zwanger. De laatste was de 20weken echo en ik wilde ons kleintje toch nog graag een keertje zien! We hebben 2D en 3D gehad en dat was echt de moeite waard.
Dus ik zou je aanraden rond die tijd nog een keer een echo te laten maken want voor de 20weken is er wel wat te zien, maar naarmate je zwangerschap vordert krijg je ook steeds meer details!

Liefs Tineke

Het is gewoon leuk om nog een keer naar je kleine te kijken. maar je ziet meer als je kindje wat ouder is.
maar als jij het leuk vind om te doen, waarom niet. dan gewoon lekker gaan en genieten van je kleine.

Terug
Bovenaan