Pretecho

Vandaag een pretecho..... Als beebje goed ligt weten we vandaag of we een zoontje of een dochtertje mogen krijgen......

SPANNEND!!!! hahahah! Ben zo benieuwd!

Zijn er meer mensen die een pretecho laten maken?

Wonderenbestaan

Wat spannend zeg! Heel erg veel plezier en ik hoop dat jullie meid of knulletje lekker met de benen wijd ligt zodat jullie goed kunnen zien wat het wordt. Laat je het nog even weten?

hooi,

Wij hebben met 12 weken een pretecho gehad (omdat ze in het ziekenhuis alleen met 9,5 week tijd voor ons hadden) en wij hebben volgende week vrijdag nog een pretecho. Spannend he dat je er misschien we achter komt wat het is. Dat moment is voor ons volgende week. Ben zooo nieuwsgierig!!

Groetjes Jen

Ja ja we weten het.......

HET IS EEN JONGEN!!!!!!!!!!

Het was echt heel leuk, wel weer grappig hoe je gevoel je voor de gek kan houden wij waren allebei overtuigd van een meid!

hihihihi

GEFELICITEERD!!!

Is t nu nog echter???? Alsof je weer nieuws krijgt dat je zwanger bent. (Ik denk dat m'n hormonen nu kletsen...) Ik moet nog tot 8mei wachten...... Hier kennen ze t woord pretecho niet eens... Ooooooo t blijft spannend..... Ongeduldig.....
groetjes,Priscilla

Het is nu inderdaad NOG echter! omdat wij in het ziekenhuis lopen hebben we wel vaak echo's maar niet zo als vandaag. Ze nam helemaal de tijd voor alles en het was dus super leuk!

We hebben de hele dag tegen elkaar gezegd...... Jeetje het is een jongen.....WAUW! Hihih we moeten het echt even laten bezinken!

Donderdag ga ik lekker shoppen met mijn vriendinnetje! JOEHOE!!!! Nu kan ik echt los!

Wonderenbestaan!

Terug
Bovenaan