pretecho

Hoi,

wij zitten er aan te denken om nog een extra echo te laten maken, gewoon omdat het zo leuk is om je kindje nog een extra keertje te kunnen zien. Waar ik wil gaan kun je dan ook kiezen voor een filmpje op cd-rom of dvd. Dat is wel echt leuk natuurlijK!

Zijn er meer mensen die dat willen doen? En in welke periode gaan jullie dan? Ik zit te twijfelen of ik binnenkort (dus nog voor de 20 weken echo) moet gaan of juist met 30 weken. Ik vind dat kleine namelijk zo schattig... dat gespartel en zo :) Aan de andere kant kun je met 30 weken natuurlijk veel meer zien wat betreft gezicht en uitdrukkingen en zo... lastig dus... misschien maar twee keer extra gaan dan!

liefs Eefje

Hallo,

Deze keer laten we geen pretecho maken maar bij de eerste hebben we het wel gedaan. Als ik het me goed herinner zijn we toen met 25 weken gegaan. Ik dacht ook dat je het beste voor 28 weken...ong.? een pretecho kan laten maken omdat je dan de baby nog goed kan zien. Staat trouwens als het goed is ook wel op de site van waar je de pretecho laat doen.

Groetjes Brechtje

Hoi!

Wij gaan ook een 3d/4d echo laten maken!
Lijkt me zo mooi he?

Het beste kan je het rond de 25/26 week doen, dan kun je je kindje nog mooi zien.
Met een week of 30 is het kindje te groot om een mooi beeld van te krijgen.

Wij hebben van onze dochter met 20 weken erg mooie foto's.

Geslachtsbepaling adviseerden ze ons pas vanaf 20 weken.
Vanaf dan geven ze ook garantie erbij, dat als je het dan niet kan zien, je een andere keer mag terug komen.
Voor 20 weken doen ze dat niet.

Dus wij moeten nog 6 weken gedult hebben of het risico nemen voor 30 euro.
Denk de eerste optie.

Groetjes

Hallo

Wij hebben een duo pretecho laten doen bij onze eerste.
De eerste met 17 weken en toen ook geslachtsbepaling gedaan. Was overigens erg duidelijk en de tweede echo met 26 weken. En toen kregen we het ook in 3d. Heel mooi!
Maar ik vond het met 17 weken echt heeeel speciaal. Het was voor mijn beleving al zo'n echt kindje. En wij kregen wel garantie op de geslachtsbepaling. Maar zoals ik al zei, die balletjes waren echt duidelijk! hahahah.

Groetjes

Terug
Bovenaan