pretecho?

Dag dames,
Ik vroeg me eigelijk af? Wie gaat er een  pretecho doen? Het is namelijk best wel kostbaar en ik vraag me af of dat nou echt zo leuk is? T is natuurlijk een beetje vroeg maar er zijn zoveel nieuwe kosten en ik vroeg me af of er meiden waren die t misschien al eens hadden gedaan?
groetjes

ja wij gaan een pretecho doen. bij mn eerste was de 20weken echo nog niet standaard en heb ik een pret echo laten maken en die heb ik nog op dvd. dat wil ik ook van deze. ligt eraan of we er bij de 20weken echo er achter komen wat het is, zo ja dan wachten we even anders doen we het vrij snel na de 20weken echo, gr Debbie

Wij hebben het van de eerste wel laten doen.....en het was geweldig!

We hebben geweldige foto's en een hele mooie dvd. We laten het dus van deze uk weer doen. Het is inderdaad nog ver weg. Ons werd toen verteld dat rond week 27 de mooiste periode is omdat dan het kindje al wat onderhuids vet heeft (voor die tijd zie je alleen maar het skeletje  en zien ze er nog  een  beetje als  alien uit). Later zijn de kindjes te groot om mooi in beeld te passen.  

Wij vonden het toen zeker de moeite waard.

Met zowel de eerste als de tweede een pretecho met ongeveer 20 weken gemaakt. Bij de eerste nog geen medische 20-weken echo. Bij de tweede wel. Toen werd het geslacht met een slag om de arm gezegd. Bovendien kunnen meer mensen mee. Mijn ouders - en toen ik nog op redelijke voet met ze stond - ook mijn schoonouders en mijn oudste gingen mee.
Nu heb ik het ook weer gepland. Mijn ouders en kinderen zullen meegaan. Ben heel benieuwd hoe mijn oudste reageert.
Verder denk ik: ik heb het bij de eerste twee gedaan dan is het voor de derde ook wel zo leuk om later een dvd en extra foto's te hebben (zeker als het een meisje blijkt te zijn).
Ik laat het alleen niet door gaan als de medische 20-weken-echo slecht nieuws brengt.

Succes met beslissen

Tamar

hallo ladies

ja wij gaan dit keer ook weer een pretecho laten maken, ik vind het helemaal geweldig, bij de 1e ook laten doen dus dan kan zowiezo de 2e niet achter blijven he, maar je ziet zo goed op het beeld alles bewegen en heel mooi om te zien, best gedetailleerd ook. wij gaan weer een afspraak maken voor in de 26e week van de zwangerschap, toen was alles mooi te zien.

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan