Pretecho

Hi,

Wie van jullie weet al of ze een pretecho laten maken? En dan bedoel ik niet de 20-weken echo, die vaak ook nog pretecho genoemd wordt.

Bij mijn vorige zwangerschap kwam ik er veel te laat achter dat je hele mooie 3D-echo's kunt laten maken (wel op eigen kosten). Ik was al 32 weken en een beetje aan de late kant, hoewel we toch een mooie foto hebben.

Ook deze keer willen we een 3d-echo laten maken, maar ik meld me dit keer wel eerder aan. Ik vond de vorige keer nl dat ik veel te lang moest wachten: met 20 weken een echo en met 40 weken bevallen. Tussendoor zou ik het kleintje niet meer zien en daar kon ik echt niet op wachten! En ik denk dat het deze keer ook zo is :)

Gr. Tamara.

Ik heb van de andere 2 kids ook een pretecho liggen. Van mijn dochter alleen nog 2d en van zoonlief 3d.
Dit keer willen we zeker ook weer een pretecho laten maken. Toch ook leuk voor later als de kids er zelf naar kunnen kijken.

Wij willen het deze keer ook doen, omdat het ons laatste kindje is en omdat we het mijn ouders "kado" willen doen. Eerst de 20-weken echo, zodat we weten of alles goed is. En vlot daarna een pretecho.

Hi,

Wij willen ook graag een pretecho hebben! Geweldig mooi om je kindje zo te kunnen zien in 3D! Ik moet eerlijk zeggen dat de VK bij ons toen ik 12 weken was ook al stiekum een 3D echo heeft gemaakt! Het was erg warm toen en ze zei nou mied omdat het zo warm is doen we gelijk even in 3D! Echt zo leuk om te zien, ik bedoel je ziet echt een klein mensje!!

Liefs Marri

Ik laat ook een pretecho maken.
Ik heb begrepen dat je dat het beste kan doen rond de 28 weken, dan is het echt een ventje of meisje zoals het er ook uitkomt en heeft het niet zo'n alien hoofdje meer.

Wij gaan ook een pretecho laten maken, we hebben gekozen voor een pakket waarin je met 18 weken en met 28 weken nog een keertje mag inclusief dvd en cdrom met alle echo foto's :) kijk er enorm naar uit! :)

Terug
Bovenaan