pretecho

hallo,

wij willen graag een pretecho van ons kleintje maar willen het geslacht niet weten...
maar zijn bang dat met een pretecho het nogal makkelijk te zien is...
hebben jullie hier ervaring mee???

Kus Feetje

Hallo,

Ik geloof dat als je erg duidelijk aangeeft dat je het niet wilt weten ze daar zeker wel rekening mee houden. En het gaat soms zo snel dat je het zelf niet direct ziet mochten ze er wel langskomen.

Veel plezier met de echo iig.

Gr Marloes

Hi,

Hoe goed denk jij dat je het kan zien? Daarbij: als je het aangeeft (van te voren) dan slaan ze die details wel over denk ik.
Wij wilden het bij de vorige ook weten en nu ook weer, maar echt: daar waar de echoscopist zegt: ik heb het al gezien, ben ik zo'n leek dat ik nog niks zag! En al zou ik nog 20 keer zwanger worden, ik zou het nog niet zien. Ik vind zo'n echo echt moeilijk!

Geef het gewoon van te voren aan!

Gr. Tamara.

Hoi feetje,

ik heb twee weken geleden een pretecho gehad en als je aangeeft dat je het niet wil weten slaan ze dan wel over hoor maak je daar maar niet druk om.

bij mijn kleine zag ik het zelf al maar dat was omdat ik het had aangegeven dat ik het wou weten....

Morgen avond weer terug want hij lag met zijn voetjes en handjes voor zijn koppie dus 3d was niet zo mooi....

gr wendy

Terug
Bovenaan