Pretecho!

So leuk, gisteravond zijn we voor een pretecho geweest (met 18wk 2dgn) beetje vroeg, maar anders was er tot 4 april geen plek meer ;)

En wat was het schitterend! Onze kleine lag helaas wel met het gezichtje in de placenta, maar na wat rommelen zakte onze uk wel iets naar beneden waardoor ze toch nog vrij goed te zien was! En alles zag er prima uit :) Alle teentjes en vingertjes kunnen tellen, echt zo leuk!

En het blijkt dat we een heeeeel bewegelijk kindje krijgen haha, vandaar dat ik de kleine al zo vroeg kon voelen ;) de placenta ligt ook netjes aan de achterkant... scheelt ook.

Zal zo snel mogelijk de foto's op de hyves zetten, en voor wie nog gaan voor de pretecho: lekker genieten!!!

Ow helemaal geweldig!! Wij zijn zelfde datum uitgerekend hè? 10 juli.. Ben ook zo benieuwd! Wij hebben 26e 20 wkn echo, als ik jouw verhaal zo hoor moet ik dus op tijd een afspraak gaan maken! Wat fijn je kleine zo te zien, maak ik nu uit je verhaal op dat je een meid krijgt? Ben benieuwd naar de foto's. Geniet maar lekker. Liefs

hoi,
als je op www.babyview.nl kijk kan je foto´s en filmpjes zien van 3/4d echo echt gaaf.
ik heb bij me 2de ook gedaan.echt gaaf,je krijgt echt je kind te zien.
gr marjan

Ik ben ook bij babyview geweest :) dus ook 3/4D al was 4D bij ons niet echt mogelijk omdat de kleine zoveel bewoog dat je niet eens kon zien wat er nu allemaal bewoog haha!
En @jan10, we weten nog niet wat het geslacht is van onze kleine... onze uk lag met opgetrokken beentjes en ook nog gekruisde benen, dus was echt geen mogelijkheid iets goed te zien omdat het ook 'pas' 18 weken is. Dus hopelijk op de 20 weken meer ;)

hoi,
mag je van de pretecho niet nog een keer terug komen,meestal bij babyview mag je dan terug komen als ze het niet kunnen zien.
ik zag net je foto op hyves en idd dat je bij babyview ben geweest.
leuk hoor.mijn dochter wil het ook zo graag weten ik heb al verteld dat wel misschien niet kunnen zien als ie met kruis benen ligt dan kunnen we het niet zien.
misschien bij de 20 weken echo meer geluk.
wij moeten overmorgen voor de echo.hoop dat zij het al kan zien.
ik wil me pretecho nog even uitstellen.zodat het kindje meer vetlaag heb,meer kind kan zien.dan is het nog de vraag ligt het er goed voor.dat is het belangrijkste.
ik spreek hem/haar even goed aan dat ie wel mee werkt tijdens de echo,hahaha
gr marjan

Hee meiden!

Wij hebben 8 februari onze pretecho gehad :) en wat was dat super zeg!
Ik was toen 18,3 weken en heb ook gelijk een afspraak gemaakt voor de volgende pretecho (4D). We hebben afgelopen maandag ook duidelijk kunnen zien dat we een jongetje krijgen en zijn dolgelukkig :D een pretecho is echt de moeite waar, mooie foto's, mooie dvd, en vriendelijk personeel bij babyview! :)

Liefs!

Terug
Bovenaan