Pretecho

Hoi dames,

Ik ben 14-6 uitgerekend en heb afgelopen wk mijn pretecho gehad. Echt geweldig!!

Dit wil ik jullie echt aanraden, schijnt ook het mooiste te zijn na 28 weken...

groetjes!!

Hey hallo,
Wij hebben vandaag toevallig de pretecho gehad. Ben 28wkn+5dgn. Was echt heel leuk. Echt een aanrader inderdaad. Alleen die kleine van ons had de hele tijd zijn handje voor het gezicht. Hoeveel we hem ook probeerde te laten bewegen, hij deed hem niet weg. Tja, een eigen willetje hè. Maar toch was het heel gaaf!
gr chris

ik vind de pretecho eng hahahaha.
vind het er gewoon zo eng uitzien. klinkt raar, en iedereen verklaard me ook voor gek. maar heb foto's gezien en je ziet dat je kindje zo dun is, en alles is bruin mmmm nee, ik kan t niet uitleggen, maar vind het gewoon eng hahaha.

ik hou t wel gewoon bij de 2d echo's :)

liefs, do

hoi,
wij zijn afgelopen zaterdag geweest.
26 weken en 4 dagen.
heb een eigenwijs dochter die lag opgevouwen en elke keer met haar benen voor het gezicht.daar in tegen konden we heel duidelijk zien dat het een meisje was.
dotjuh: ik hoor vaker van mensen die 4d raar gezicht vinden.
maar ik heb het wel gedaan ik wilde me kind zien.
toen ik het zag dacht ik gelijk he dat is me dochter,ik heb bij me zoontje ook gedaan,maar die zag er anders uit.
moet zeggen dat alles weer het zelfde verloopt als bij me dochter.ik ga weer achter lopen op de groei,maar dat had ik bij me dochter ook.maar ze groeide wel goed bleek in het ziekenhuis.
bij de verloskundige gisteren lag het dwars in me buik.kon zo het hoofdje vast pakken.echt raar,zo klein.
mensen die nog moeten veel plezier.
gr marjan

Wij mogen 12 april, ik ben dan 29 weken. Heb er zo veel zin in! Vindt het erg leuk om ons kleine mannetje dan weer te zien, ben erg benieuwd hoe hij er dan uitziet.

Groetjes puk

Wij mogen 12 april, ik ben dan 29 weken. Heb er zo veel zin in! Vindt het erg leuk om ons kleine mannetje dan weer te zien, ben erg benieuwd hoe hij er dan uitziet.

Groetjes puk

Terug
Bovenaan