Pretecho?

Hoi meiden,

ff benieuwd wie van jullie nog op de valreep voor een pretecho gaan! Wij gaan toch nog stiekem even spieken volgende week donderdag, hoop dat onze kleine er goed voor ligt want daarna zal het niet meer goed zichtbaar zijn denk ik ;)

Ik ben zo nieuwsgierig!!!

hallo siem,
wij zijn met 24 weken voor een pretecho geweest hebben toen ook 4d gedaan...was erg mooi om te zien....dit had ik nog nooit gedaan ook niet bij mn andere kinderen.leuk hoor zie je zo dat het duimpje in het mondje gaat van de kleine..
verleden week heb ik int ziekenhuis weer een echo gehad,was toen 26 weken.maar daar gaat het alleen om de groei van het babytje.(wat natuurlijk erg leuk is om te weten)en dat is hup en klaar.
bij de pretecho nemen ze er heel erg de tijd voor.

succes zie je reactie wel weer tegemoed!!!

groetjes roos

Hoi!

Wij gaan a.s. maandag en dan ben ik 28 weken zwanger. Bij ons hebben ze aangegeven dat tussen de 26e en 30e week de mooiste echo geeft. Wij zijn dus maar precies in het midden gaan zitten ;-) Ik ben heel erg benieuwd! Bij onze dochter (ze wordt 3 in juni) hebben we ook een 3D/4D echo laten maken en toen ze geboren werd, herkende ik haar al van de echo. Superleuk dus! Veel succes donderdag!

Groetjes,
Renate

Hoi,

Wij gaan niet voor een pretecho.. Maar ja.. ik heb ook iedere controle een gewone echo.. Dus kan steeds even kijken..
Al is zo'n pretecho wel super mooi! 3D of 4D.. Zie je al echt het gezichtje enzo.. Heel bijzonder!
Veel plezier, voor degenen die wel gaan!

Groetjes Maike

Terug
Bovenaan