Pretecho

Wij hebben gisteren een pretecho met geslachtsbepaling gedaan, want vond 20 weken echt te lang wachten...........hahahaha.

Was super. Had verwacht dat het maar 15 minuten ofzo zou duren, maar we hebben echt 30 minuten naar onze uk mogen kijken. Was volgens mij ook meer een 20-weken echo, want ze heeft alle orgaantjes etc. ook meteen nagekeken. Ukkie is helemaal goedgekeurd. Ga dus al met een geruster gevoel naar de echte 2o-wekenecho. Hopen dat ie daar nog steeds helemaal goed door de keuring komt.

Het voorgevoel dat ik al vanaf week 6 heel erg sterk had, klopt ook. We krijgen nl een prachtig ventje. Hebben heel veel beeldmateriaal meegekregen gisteren, kan er na blijven kijken.
Ben nu al verliefd op ons kleine mannetje.

Oh wat leuk zeg! En fijn dat alles goed is!!!
Zo ga je zeker met een gerust gevoel naar de 20 weken echo. En lekker lang kunnen kijken en veel foto's (ook filmpje?) is natuurlijk superleuk!
Leuk dat je ook weet dat een jongetje is en dat je voorgevoel dus klopte. Geniet ervan!!!
Wij hebben voor 9 maart een pretecho 3d/4d gepland staan. Dan ben ik 26 weken en weten we als het goed is al wel wat het gaat worden. Het is echt voor de fun!

Wat leuk!!!
Echt fijn dat alles goed is. Heb je ook een filmpje, of alleen foto's?
Ik vind het wel jammer dat ik geen filmpje kan krijgen bij de gewone 20 weken echo, maar goed, is ook weer niet zo erg.. Ik zit wel te denken over en extra pret echo, aan de ene kant wel leuk, maar aan de andere kant wil ik graag verrast worden bij de bevalling.
Zo'n 3d echo is wel heel mooi, maar je ziet dan al heel goed hoe je kindje er echt uit ziet, dat hoeft van mij nou ook weer niet.

Heb je al een naam bedacht?

Ja, de naam hebben we al. Hadden we het voordat ik zwanger werd al eens over gehad en waren er binnen 5 minuten uit. Zitten precies op 1 lijn (ook qua meisjesnamen). Erg handig.

Bij 26 of 27 weken hebben we nog een 3D echo. Was een pakket van 2 echo's. 1x met 16-20 weken en 1x met 25-29 weken.

@ Tes1: Je kunt ook zelf een camera meenemen om het op te nemen. Weet alleen niet of het overal mag. Wij hebben van hen alle foto's op cd gehad en de mooiste heeft ze afgedrukt. We hebben zelf alles opgenomen met de camera en ook door hen op dvd laten zetten. Zet ze de 3D echo achteraan en dan hebben we complete band. Superleuk.

Terug
Bovenaan