Pretecho

Goedemorgen dames,

Gister te horen gekregen dat ik van mijn zusje een pretecho krijg!! Twee zelfs 1e al 29 maart, ben dan 17 weken ( met geslachtsbepaling) en de 2e met 28 weken en dan 4D!! Zo leuk, ben heel benieuwd.

Mag dus naast de 20 weken echo, nog twee keer kijken naar de kleine.

Zijn er andere vrouwen die ook zo'n 4D echo laten doen/hebben gedaan?

Leuk zeg! Wij hebben volgende week vrijdag een pretecho, maar gewoon in 2d. Mogen we 30 min kijken en krijgen het op dvd mee en 6 foto's. Kost 70 euro. We willen nog wel een 4d echo laten doen, maar willen eerst weten hoe de 2d echo bevalt voordat we meteen zoveel geld eraan uitgeven. Rond 25 weken willen we dat dan laten doen. Ben ook erg benieuwd! Alvast veel plezier de 29e!

Ja butterfly, wij hebben de 1e echo ook in 2D en 30 miniten en 6 foto's. En ook met geslachtsbepaling? Ben zoooo benieuwd wat het is!

En 4D marinde? Wat kan ik me erbij voorstellen?

Als het te zien is krijgen we het wel te horen, ben dan ruim 14 weken en tegenwoordig kunnen ze het dan meestal wel al zien alleen nog niet met zoveel zekerheid zeggen als ze met 20 weken kunnen. M'n nicht is nu 22 weken zwanger en kreeg het te horen met exact 15 weken en ze hadden het toen al bij het rechte eind, dus ik heb hoop haha. Wil het zoooo graag weten! Nog even wachten, en dat lijkt zo lang te duren haha.

Hoop het ook, met 17 weken weet je haast wel zeker dat ze het kunnen zien. Ik ga m'n best doen om het nog voor me te houden als ze het wel al kunnen zien volgende week, vlak voor m'n verjaardag in april hebben we de 20 weken echo dus we vinden het een leuk idee om het met mijn verjaardag bekend te maken. Maar ik ben slecht in geheimen bewaren als ik enthousiast ben haha. Gaan jullie het na de echo vertellen?

Terug
Bovenaan