Pretecho

Hallo! Zijn jullie van plan om een pretecho te laten maken en wanneer willen jullie dat dan laten doen? Wij zijn ook van plan om het te doen. Mn vriendin heeft zo'n pakket genomen waarbij je 3 echo's kan laten maken. Wil rond 18 weken weer eens even gluren denk ik. Ohja had nog een handige link voor jullie gevonden : http://www.pret-echo.nl/. Hier staat een lijst van alle provincies met alle adressen.
Groetjes x Maris & ukkie

Heey Maris,

Wij zijn niet van plan om een pretecho te laten maken...
Ik loop bij de gynaecoloog en heb daardoor sowieso al wat vaker een echo..
Daarnaast willen wij ( nou ja, mijn vriend) niet weten wat het gaat worden...
Jullie wel?

Groetjes

Hoi hoi!
Wij willen heel graag weten wat het gaat worden. Ik ben ook bij de gyn, dus krijg ook vaak een echo. Heb zo'n pretecho van mn vriendin op dvd gezien en vond het toch wel heel erg super. Ze staan echt stil bij de leuke dingen van je kindje. Dat hij op z'n duimpje zuigt of vruchtwater aan het drinken is. Ze doen ook echt hun best om alles goed in beeld te krijgen zoals een handje of een gezichtje. Dingen die minder belangrijk zijn voor de gyn. Ik wil ook echt optimaal genieten van deze zwangerschap! Zo kan ik toch nog dichterbij zijn bij mn kindje. Vind het toch iedere keer een raar idee. Je wilt proberen om de echo op je netvlies te branden, terwijl je kindje zo dichtbij is!! Echt raar he!! x

Terug
Bovenaan