Pretecho

Misschien stomme vraag hoor maar ik zit te denken om een pretecho te laten maken.
Ik hoorde dat dit het beste kan omstreeks de 26 weken zwangerschap.

Nu ben ik even internet opgedoken en kom ik allerlei prijzen tegen van 2d, 3d en 4d.
wat is nou voor de pretecho want ik ben ff de draad kwijt en weet niet wat ik nu moet kiezen.

Thanks!

Dat is toch een 2d, 3d en 4d als het goed is staat er dat bij.

Succes met zoeken.

Wij laten het ook doen puur voor onze dochter van 4 jaar dat die ziet hoe de baby in mamas buik is.

2d is zwart wit , 3d is met "kleur"en diepte en 4d is kleur diepte en beweging :)

het ligt eraan waar je placenta ligt maar bij mij ligt ie vooraan dus heeft 4d nog helemaal geen mooi beeld :(
maar het kan al heel vroeg hoor , tot 26 weken is t kindje helemaal in beeld te krijgen daarna zijn ze al voller maar kunnen ze niet meer helemaal in beeld .

Ik heb via moeders voor moeders een echobon gewonnen voor een pretecho. Wij laten de echo over 2 weken maken, dan ben ik 22 weken zwanger en kan alles nog goed in één beeld gebracht worden.

wij laten het ook doen en heb ook nagevraagt wanneer we dat het best konden doen en die mevrouw vertelde me dat ik het best tussen de 25 en de 30 weken kon doen. En dat is dan een 2d, 3d en 4d echo voor een bepaalde prijs. Alleen kunnen we nog kiezen hoe uitgebreid we het willen hebben en daar zit het prijsverschil in.

Wij hebben op zaterdag 25 juni een afspraak voor een pret echo. Deze afspraak hebben wij gemaakt bij babyfocus in Almere, onze verloskundige heeft haar aanbevolen. De echo zal ongeveer een uur duren. Ik ben dan 26 weken zwanger.
De echo kost €150,- ik ben pas jarig geweest en wij hebben de echo cadeau gekregen van mijn ouders. Je krijgt foto's en een dvd mee naar huis. www.babyfocus.nl

Ik heb de pretecho op 4 juli dan ben ik 26 weken.
De gene die het doet heeft aldoor de vorige echo’s ook gedaan in VK praktijk en zij heeft dus ook een eigen echo bureau waar zij de pretecho’s kan doen. Dit kan dus niet in de VK praktijk. Kosten zijn 120 euro(minus 10 euro korting via de VK praktijk) 3+4D echoscopie,Inclusief dvd of video band en foto’s op cd-rom

ik zat te twijfelen of ik ook een pretecho wilde laten maken en als ik jullie verhalen/reacties allemaal leest ga ik toch ff googlen of er iemand in de buurt zo'n echo kan maken. lijkt me superleuk!!!

Terug
Bovenaan