pretecho

gister hebben we een pretecho gehad van onze kleine meid..
en zooo geweldig dat alles al zo goed te zien is!!
ze heeft iig de neus en de mond van papa en de lange tenen van mij, ze heeft zelfs al flink wat haren van 7mm hihi, langer als de haren van papa aangezien die nu maar 3mm erop heeft staan..
verder alles nog gecontroleerd, ze weegt 1 kilo en 18 gram.. en ze ligt al perfect met haar hoofdje naar beneden!!
ook is ze overduidelijk een meisje ( voor de zekerheid toch maar extra gecontroleerd hihi)
ben echt in de 7e hemel nu :)
ze was ook veel aan het lachen en stak zelfs der tong uit hihi
nou dat wou ik even met jullie delen!!

Leuk he! Vond het de laatste keer nog steeds heel onwerkelijk dat zo'n klein mensje in mijn buik groeit, maar tegelijkertijd is het zoooo mooi!! Nu lekker nagenieten van de foto's!

@ cinderella33 had de echo met 29weken..

is zo ontzettend mooi en bijzonder..
nu kan ik me er ook een gezichtje bij denken als ik aan de kleine meid denk!!
kan het iig iedereen aanraden!!

wat leuk!!!!!! vandaag de kleine ff gewoon gezien maar de gyn haar hobby was echo's maken dus keek ze net ff wat langer ;-)

maar die pretecho's zijn het mooiste!!

Hoi,

Wat leuk dat jullie een pretecho hebben laten maken. Hebben wij afgelopen vrijdag ook gedaan. Wat leuk om haar weer even gezien te hebben. En wij hebben ook gevraagd of ze nog even wilde kijken tussen haar beentjes voor de zekerheid, maar ze gaf aan dat het duidelijk een meisje is. Ben vrijdag gelijk wezen shoppen, want de najaarscollectie is aan het binnenstromen in de winkels!!

xxx

Terug
Bovenaan