Pretecho

Dag allemaal,

Weten jullie misschien een leuk adres om een pretecho te laten maken? Ik woon in Amsterdam Noord, en was vorige keer bij een hele leuke in Purmerend (http://www.twinkelster.nl/), maar die is zonder auto nu een beetje ver weg..

En tot wanneer kon je dat ook alweer het beste laten doen? Van de vorige keer staat me bij dat het na 27 weken niet zoveel zin had?

Groetjes, en alvast bedankt, Maria
 
hoihoi, ik heb een afspraak gemaakt, bij het ziekenhuis Gewoon, Ik heb gezegt dat ik het geslacht graag wil weten, en nu heb ik een afspraak, met de 20 weken echo, om Gelijk te kunnen kijken wat het is.. haha, en mn pretego heb ik toen mn eerste zwangerschap, bij iemand thuis gedaan, in de colensostraat Schalkwijk, Haarlem. Maarja, in amsterdam zullen er ook genoeg zijn! gewoon eff op Google kijken. Groetjes mamakimmie
 
Hoi hoi! Tot een week of 30 kan het nog goed volgens de pretecho plek waar ik ben geweest.. In amsterdam kon ik nergens meer terecht, te druk.. Ben toen uiteindelijk naar babyview in hoofddorp geweest.. Direct naast het centrum, dus ook makkelijk te doen met het OV.. Veel plezier!! :)
 
Ik ben bij babyvision in delft geweest ook niet echt in de buurt voor je,maar het mooiste is tussen de 20 en 27wk inderdaad.
Met placenta aan voorzijde raden ze aan tot 25wk.Ik was met 25wk en had niet langer moeten wachten doordat placenta dus ook aan buikwand lag het beeld wordt dan al sneller onscherp.
 
Terug
Bovenaan