Pretecho!

Gisteren heb ik een pretecho gehad. Het was weer supermooi om te zien! Ukje was lekker gegroeid en superwakker. Hij (of zij) was steeds maar aan het springen en draaien en met de handjes aan het zwaaien. Echt prachtig. We hebben hem ook zien drinken, dat was echt grappig. Steeds maar dat mondje open dicht. Het was wel heel jammer dat ze het geslacht niet konden zien. De kleine was zo druk dat een blik tussen de benen ons niet werd gegund. Helaas... Dan toch maar wachten tot de 20weken echo.

Haha wat leuk! Met hoeveel weken heb je de pretecho laten maken? Ik ga met 16+2 en ik wil zooooo graag weten wat het word dus hopen dat kleine baby ook eventjes de beentjes open doet! Hihi maar wat leuk dat het zo springlevend was! Ben jaloers haha moet nog...wachten tot 16 april.

wat bijzonder zeg! geniet er van! en hopenlijk weet je met de 20 weken echo toch wat het mag worden! nu in iedergeval lekker nagenieten!

liefs Petra

Gaaf! Echt leuk om die kleine zo goed te kunnen zien. Jammer dat ze het geslacht nog niet konden zien. Nog even een paar weekjes wachten met kleertjes kopen ;)

Terug
Bovenaan