Pretecho

Had vorige week woensdag de pretecho gehad, maar waren toch niet te vreden met de kwaliteit. En de kleine had de hele tijd zijn navelstreng voor zijn gezicht. Gister ben ik terug gebeld en krijg een nieuwe echo woensdag 13 juni hoop dat hij dan beter is

Ik ga de 23ste! Misschien dan toch maar voor 3D, jij vond het geen enge beelden toch? Ik twijfel echt haha maar 2d zie je waarschijnlijk alleen maar gedeeltes omdat ik dan al 26 weken ben....hmmmm ik ben benieuwd naar de 13e dan kan ik jou foto's nog eens zien ;-)

spannend,leuk hoor,lekker weer ff genieten,ik vond de 20weken echo al zo bijzonder,bij mn andere kids had je dat nog niet,persoonlijk vind ik een 3d-echo beetje eng,maarja ook geen ervaring mee dus

@tien1976. Ik sluit me bij je aan, mij lijkt het ook een beetje eng daarom heb ik er maar van afgezien. Het heeft voor ons geen meerwaarde. Het lijkt ons alleen maar leuk om de kleine even te zien, en om daar nu 85 euro voor te betalen vind ik toch veel geld. Vooral omdat we maar 1 inkomen hebben.

@oosterhof1986 Ik vind de pretecho niet eng hoor. Het is heel gaaf om te zien. Na volgende week zal ik weer even een nieuwe foto op facebook zetten. Kan je kijken of je het wel mooi vind.

@tien1976 ja vind het heel leuk. De 20 weken echo was zeker ook al bijzonder dat de kleine dan alles er al op en aan heeft en zo duidelijk te zien is. Met een 3d echo geeft een nog duidelijker beeld

@Cass85 Ik heb de pretecho cadeau gehad, maar anders hadden we het ook gedaan hoor. Maar kan begrijpen dat als je maar 1 inkomen hebt het veel geld is.

Terug
Bovenaan