Pretecho...

IK BEN ZOOO BLIJ!!!!

ik heb gisteravond de pretecho bij Alnatal gehad en ik vond het zooo bijzonder om te zien! elke keer als ik moest lachen zag je op het grote scherm dat hij ook moest lachen en daardoor moest iedereen lachen, iedereen zei dat hij op mij leek met zijn bolle wangetjes. hij had zijn vuisten omhoog gehouden alsof hij ging boksen en mijn schoonvader zei dat ik me alvast moest voorbereiden want hij komt er boksend uit hahaha. ik had een goede vriendin meegenomen mijn schoonvader en mijn man. voor mijn schoonvader was het helemaal speciaal hij heeft nog nooit zoiets gezien.

het was wel even moeilijk om hem helemaal in beeld te krijgen en ik moest daarvoor twee keer opstaan en schudden met mijn buik omdat hij dicht tegen de placenta aanlag. ook is hij al ingedaald dus dat is alleen maar positief maar wel pijnlijk.

Ik heb ong 20 foto's meegekregen een dvd en nog een paar cadeautjes ik blijf maar glimlachen! ik ben zooo gelukkig en kan niet wachten tot hij er is! :$

Het is echt zo speciaal en zo mooi om je mupke in 3d te zien!
Ik heb er echt van genoten, helaas moesten wij 3x terug omdat ons mannetje zijn gezicht niet wilde laten zien. Maar we hebben toch een mooie dvd en twee mooie foto's van de zijkant van z'n gezichtje!

Geniet er maar van!!

Leuk hè dat je het karakter al kan herkennen!
Je hebt wel veel foto's gekregen hoor! Volgens mij zelfs voor een pretecho.......
Geniet er nog maar lekker van, voor je het weet heb je hem in je handen...

Groetjes

@ madelief, ja bij mij was het eerst ook niet goed te zien maar ik moest opstaan en een paar keer flink schudden en toen was het gelukkig toch goed te zien. wel leuk dat het toch gelukt is!

@mama van 3e, dankjewel. ja dat dacht ik dus ook want op de site staat dat je er gewoon 8 krijgt en dat doen ze normaal ook,, in mijn geval hebben ze zo erg genoten van de baby (vooral omdat het bij 32weken is)en gelachen, ze waren heel erg lief en ik kreeg er toch 20 een hele rol! ben er superblij mee kan nu een heel album maken hihi ik heb wel gemerkt dat ze vaker gewoon voor de lol even echo willen maken en ik toch ook nog de echofoto's mee krijg! kan er alleen maar van genieten nu :D en het leuke is dat ik de dvd steeds over kan kijken en zijn hartslag kan horen elke keer als ik verdrietig ben

Terug
Bovenaan