Pretletter op echte schoenen!

A

Anoniem

Guest
Dag lieve forumvriendjes- en vriendinnetjes,
Ik kan al steeds beter lopen, soms al hele stukken los. Buiten mag dat niet op mijn sokken, dus had mama vanochtend mijn eerste echte schoentjes aangedaan (van die schattige donkerblauwe opengewerkte Elefantenschoentjes). Gaaf joh: ik vind ze zo mooi! Nou kan ik nog beter lopen. Van de week had mama trouwens wat raars aan mijn voeten gedaan: ik kreeg ze haast niet meer omhoog: had ze regenlaarsjes gekocht omdat ze verwacht dat ik tijdens onze vakantie helemaal goed los kan lopen en als de Moldau of de Donau overstromen moet ik wel droge voeten houden natuurlijk...Ik vond ze aan mijn handen veel handiger zitten, maar daar moesten papa en mama om lachen, raar he?! Helaas geen foto's vd laarsjes, maar wel vd nieuwe schoenen: (sorry, snap niet hoe ik ze in Hyves of hier moet draaien...)

Knuffel van Lydia

Wow echte schoenen! Knap dat je al zo goed kan lopen. Ziet er goed uit op de foto, je trekt er ook een heel leuk koppie bij. Ben ook wel benieuwd naar je kaplaarsjes, die vind ik ook altijd zo schattig. Thom heeft pas net het lange-afstand-tijgeren (de hele kamer door) ontdekt, dus het shoppen voor schoenen kan hier nog even wachten.
Groetjes mv Thom

Haha Rianne, alleen de titel al! Maar het is inderdaad precies wat de titel doet vermoeden!! Grote meid al, aan de wandel met échte schoenen....

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Mag ik jou handje vasthouden? Ik kan nog niet los ... (heb dus ook nog geen echte schoenen gehad van mamma....)
Kusje Kian

Hoi Kian,
Ik wil jouw handje wel vasthouden hoor... Ik heb al 2 vriendjes (vorige week nog een kusje gehad van Thomas), maar ik ben gek op andere kindjes (gisteren op de creche tijdens de dienst nog lopen gillen van plezier), dus kom gerust een keertje langs met je mama (Veenendaal)...
(Stiekem) kusje van Lydia (anders wordt papa misschien een beetje ongerust...

... maar jouw pappa hoeft niet ongerust te zijn hoor ... ik ben netjes opgevoed.
En we hadden afgesproken dat we allemaal vriendjes en vriendinnetjes van elkaar zouden zijn, dus ik word heus niet jaloers (nou ja, een beetje misschien).
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan