Pretpark met peuter

Zijn er al peuters naar pretparken geweest en was het leuk? In welke attracties kunnen ze al of was het niet echt de moeite voor je peuter, maar ging hij gewoon mee omdat jullie bijvoorbeeld met het hele gezin gingen? Wij twijfelen of we met Isabelle nu ook zullen gaan, want laatst waren we in een klein familiepretpark en eigenlijk was het zonde van het geld want ze mocht nog nergens in. Zijn er parken die jullie wel geschikt vinden? En hoe deden jullie dat met een eventueel middagslaapje? Niet, in de auto of in de wagen?

Groetjes Babybelle

Wij zijn met Daniëlle nog niet echt naar een pretpark geweest omdat ik vind dat ze daar nog niets aan heeft.
Wij zijn wel naar sprookjeswonderland in Enkhuizen geweest (2x) en dat vindt ze erg leuk, dan kan ze gewoon lekker rondlopen.
Ik vind het ook altijd lastig met de middagslaapje.
Meestal valt ze op de terugweg in slaap in de auto en als we dan thuiskomen leg ik haar nog even in haar bedje. (dan slaapt ze de ene keer wel door en de andere keer niet)
Succes,
groetjes van Sonja

oja ik weet niet precies waar je woont maar er schijnt ook een leuk Kabouterbos te zijn in Drenthe (misschien dichterbij).

Hoi,

Ook wij zijn net als Sonja al meerdere malen naar Sprookjeswonderland geweest maar wij wonen er zo dichtbij dat is helemaal handig, even op de fiets en gaan, het is daar heel erg leuk voor kindjes van deze leeftijd, Roan vind het er in ieder geval prachtig...

Groetjes Mascha

Hoi,
Wij zijn in de meivakantie naar Euro Disney geweest..
Ik vond Lieve echt te klein..
Ze kan/mag maar zelden ergens in, of ik vind het niet veilig voor haar..[Gaat te hard, te ruime stoeltjes etc..]
En waar ze wel in mocht, durfde ze vaak niet eens..alles is zo groot en overweldigend..
Dus toen we laatst naar de Efteling gingen, hebben we haar niet meegenomen..
Ik denk dat een dierentuin leuker is op hun leeftijd.
Daar gaan we straks in de vakantie naar toe.
Gr Rina

Hoi,

Ook wij hebben nog niet echt een pretpark gehad. We gaan binnenkort naar de Efteling (lekker dichtbij) en daar heb je dan wel sprookjesbos enzo...maarja verder word het niet veel. en ja lekker in de buggy laten tukken!

X Saskia

Heyhey...

Wij zijn net iets voor Jayden zn 2e verjaardag naar de efteling geweest, hij vond het zo leuk dat hij het er nu nog over heeft...
Hij is in heel veel atracties geweest: fatamorgana, droomvlucht, carnaval, oldtimers, rups, bootjes, pagode, speeltuin, land van laaf, sprookjesbos, caroussel, vooral de carnaval was favorite, hij zegt soms: ETELING EWEEST, TETETETE TETETE...
Omdat ik de korting had gespaard van de AH gaan we in september nog een keer...

Gr, Patricia

hai hai,

wij zijn alletwee geen pretpark mensen, dus zijn hier ook nog niet geweest met Jelte, maar ik denk dat voor de meeste hij ook nog te jong is.
Ach hij weet nu ook nog niet wat ie mist....

Gr. Saskia.

Terug
Bovenaan