prijs gewonnen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Eindelijk even leuk nieuws van onze kant dus wilde het toch even met jullie delen.
We hebben hier een tijdschrift, een glossy over Eindhoven, en die bestond gisteren 1 jaar. Nu hadden ze een aktie bedacht om het te vieren. Ze hadden allemaal standaards met ballonnen er aan op een plein gezet. Het waren er 1500. In 64 van die ballonnen zat een rpijs verstopt, varierend van een jaarabonnement tot 1000 euro. Je kreeg een prikker en moest dan met ongeveer 200 mensen steeds een ballon kapot prikken en kijken of er een rpijs in zat. Omdat we toch ind e stad waren voor de intocht gingen we met 3 vrienden prikken. 1 had een overnachting in de presidential suite van een hotel in Eindhoven. 1 had een jaarabonnement op het tijdschrift en ik had een dinerbon voor 2 personen voor een restaurant in Eindhoven. Maar toen ik aan de beurt was om de dinerbon op te komen halen waren de bonnen helemaal op :( De mevrouw van het tijdschrift vond het erg vervelend en zei dat ze een oplossing gingen zoeken. Ze kwam weer terug en zei dat het enige dat ze nog hadden een VIP arrangement bij PSV was. Of ik het heel erg vond om mijn prijs daarvoor te ruilen :) Nou geen probleem natuurlijk. Nu mogen Friso en ik in februari naar de wedstrijd psv-ado in een lounge. We krijgen eerst een diner en gratis drinken voor en tijdens de wedstrijd. De wedstrijd zelf mogen we vanaf de lounge bekijken. Een verschrikkelijk ruil haha. Ik ben dus helemaal blij

groetjes Linda

Hee Linda,

Nou had jij even geluk! Dat heeft dan zo moeten zijn. Heel veel plezier. Ik ken dit arrangement wel want ik werk bij Philips en heb ook wel eens in zo'n lounge gezeten. Het eten is goed en soms komt er na afloop van de wedstrijd ook nog 1 van de spelers even binnen om handen te schudden en zo. Dus wie weet.....

Groetjes,
Maike

Hahahaha nou daar maken ze jou heel blij mee lijkt me als echte pvs aanhanger. Veeel leuker als eten bij een restaurant zonder voetbalwedstrijd toch?

gr.Ing

Hahaha, nou dat is zeker geen straf voor jou/jullie, was anders geweest als t voor Feyenoord of Ajax was!
Nou gefeliciteerd en lekker genieten straks, verdienen jullie wel,

groetjes van Sonja

Hartstikke leuk zeg! Beter kan die prijs niet terecht komen eigenlijk! haha

Ik wens jullie een hele fijne wedstrijd!

Groetjes Babybelle

Haha lekker toch? Veel plezier, het is jullie gegund!

Groetjes Sas

Geniet ze van je mooi geruilde prijs!! Heeft vast zo moeten zijn!!

Groetjes

hoi Linda,

helemaal geweldig deze prijs! Volgens mij voor jullie zeker beter dan de oorspronkelijke.
Geniet er maar lekker van, jullie hebben het zeker verdiend!

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan