Prijzen zwangerschapstest

A

Anoniem

Guest
Heeft iemand enig idee wat de prijzen zijn van een zwangerschapstest? En waar is ie het goedkoopst?

Ik heb toen ik zwanger was van mijn zoontje een Predictor gekocht bij de apotheek, en die kostte bijna 16 euro. Met andere testen heb ik geen ervaring. Succes!

Je kunt op www.zwangerschapstesten.nl ook kijken daar heb je bv 3 testen voor 4.50 !!!
Das erg goedkoop, want in de winkel betaal je voor het huismerk van Etos zo'n beetje 9,63 meen ik !!!
Dus een groot verschil en die testen via internet zijn net zo goed hoor !!! En je hebt ze snel in huis.

Groetjes Ellen

hoi vrouw,

ik koop hem altijd bij het kruitvat iedere maand dus haha
en hij is als ik het goed zeg rond de 6,80 maar weet het niet zeker.

Maar je kunt ze ook via www.babybrabbel.org bestellen daar zijn ze volgens mij nog
goedkoper.

succes ermee

Ik heb ze bij www.zwangerschaptest.org besteld

3,99 en dan krijg je er 4

Ik ben toevallig vandaag bij de drogisterij geweest

de goedkoopste was 7 zoveel en bij de aphoteek ook

groetjes natasja

Hoi,
Ik heb ook gewoon die van internet gekocht, koat ongeveer 5 euro en dan heb je er drie. Ik had ze toen dinsdagavond besteld en donderdag in huis, dus dat is super snel.
Ze zijn wel erg klein maar werken prima heb een keer een negatieve test gehad en een positieve, na die positieve test vertrouwde ik het toch niet helemaal (ik dacht misschien is hij toch te goedkoop) Heb toen een dure predictor gehaald, maar die was (gelukkig) ook positief! Dus voor niets 11 euro uitgegeven.
Groetjes sis (6 week 1 dag zwanger)

weet iemand of je via www.zwangerschapstesten.nl ook kan bestellen en in belgie laten leveren? dat staat er namelijk nergens bij!
groetjes kreeftje

Hoi allemaal,

Goeie tip. Ik heb er meteen maar een bestelling gedaan.

Kreeftje, er wordt ook een rekeningnummer van een belgische bank genoemd, dus zullen ze ook wel in België leveren.

Terug
Bovenaan