Prik gehaald....

Nou vanmorgen de prik gehaald (nou ja Feline en Gijs).
Feline ging eerst en ze ging keihard huilen, maar ze was heel snel weer stil. Nu had ze aan het eind van de middag wel verschrikkelijke pijn in haar arm en zelfs haar handje. Echt wel zielig....
Gijs ging na Feline in een aparte ruimte (prik in been) en hij krijste ook keihard, maar hij was nog sneller stil dan Feline. Wel ook een zeer beentje merkte ik, hij huilde wat meer ook....

Hopelijk hebben ze morgen nergens last van.

groetjes Mariska

ps het was hier supergoed geregeld, geen wachtrijen of zo

Gelukkig viel het allemaal mee dan.

Ik moet vrijdag met Eline. Qua tijden echt K*t. Tussen 11.40 - 12.15. De oudste is om 12.00 uur uit, dus als er rijen staan, ben ik niet thuis als hij uit school komt....

ikenna heeft hem gistermiddag gehaald en mijn bikkel gaf geen kik!
wel was hij heel boos op die mevrouw en wilde de kleurplaat dan ook niet aanpakken.
gisteravond en vanmorgen nog zegt hij een pijnlijke arm te hebben en is wat zeurderig.
hij moet vandaag jammer genoeg naar het kdv dus ben zeer benieuwd hoe het gaat.

succes voor degene die nog gaan.

groetjes jolanda

Hoi,
Daniëlle heeft gelukkig geen last gehad van de prik die ze maandag heeft gekregen. Het was hier ook goed geregeld, geen wachttijden gelukkig en de muziek stond heel hard dus je hoorde de kinderen niet huilen,

groetjes van Sonja

Fijn om te lezen dat je toch bent gegaan en dat het huilen meeviel! Ik moet vrijdag met Jesse...ben benieuwd, heb al een Tom Tom nodig om er te komen, weet echt niet waar die hal zit hier!!

Groetjes
Angel

Hee Mariska,

Sven gaf geen kick tijdens de spuit en heeft ogenschijnlijk nergens last van.
Ik heb de prik ook gehaald en ik heb al 2 dagen ontzettende pijn in mijn arm. Als Feline dat ook heeft dan vind ik dat best zielig want het doet echt pijn.
Hopelijk gaat het snel over.

Groetjes,
Maike

Hey allemaal.
Ook wij vanmorgen dus toch geweest..Lieve gaf een kreet, maar was meteen weer stil..en een snoepje deed de rest!
Viel me 100% mee, en tot nu toe doet ze gewoon alles met haar armpje..Alleen even na het slapen zei ze er last van te hebben..
Het was hier ook een prima doorloop. geloof dat ik amper 5 min binnen ben geweest!
Enne..ik moest tussen 15 en 16 uur, maar ben gewoon om 10 uur gegaan..Niemand die er iets over zei hoor..
Dus Moonpoontje..Gewoon lekker de tijd gaan dat jou uitkomt hoor..ze sturen je echt niet weg!
Maakt toch niks..
Ik vond het fijner om alvast een paar uur te kunnen observeren hoe het met haar gaat.Als je laat op de dag bent/gaat moeten ze al zo naar bed..vandaar!
Gr Rina

Hoi allemaal,
Vanmorgen hoorde ik haar niet meer over d'r arm. Was echt erg hoor, arme kind.
En Gijs gaat ook al weer goed, lijkt geen last meer te hebben.

Moonpoontje: je kan gewoon eerder gaan hoor! Ik had met iemand geruild en niemand vroeg er naar verder...

groetjes Maris

Terug
Bovenaan