Prik pil & menstruatie & kans op zwangerschap

hallo allemaal,

Ik heb 10 jaar lang de prik pil gehad ( van mijn 13 tot nu 23 ).
Ik ben gestopt sinds kort met de prik pil. De laatste die gezet is, is sinds 17-10-2017 uitgewerkt.
Nou weet ik dat het heel lang kan duren voor dat überhaupt je menstruatie op gang komt / is.
Maar kan ik ondanks dat ik nu nog niet ongesteld geweest ben wel of niet zwanger raken ?
Ik heb nu al 4 dagen dat ik echt chagrijniger ben op een manier die ik niet van me zelf ken en een terug kerend gevoel dat ik me niet lekker voel maar ben niet ziek.
Ik gebruik ook al op advies van de huisarts iedere keer na het avond eten Folium zuur.

Alvast bedankt voor de reacties :)

groetjes, Ellen
 
Theoretisch kan dat wel. Praktijk zeer onwaarschijnlijk.
Wil je kijken of je al eisprong krijg kun je het beste gaan testen met van die ovulatie testen.
 
Wil je niet laten schrikken. Mijn prikpil is sinds eind januari 2017 uitgewerkt. De laatste injectie dus gehad in november 2016. Nu ben ik nog steeds nooit ongesteld geweest en ook niet zwanger. Ben vorige week naar de dokter geweest. Ze vond dat ik lang genoeg had gewacht en ben vrijdag geweest te bloedprikken om te kijken of ik nog vruchtbaar ben. De uitslag krijg ik eind deze week 
 
Hoi,
Ik wil je niet bang maken maar ik heb zelf ook prikpil gehad ben er mee gestopt toen ik 16 was ben nu 21 bijna 22 en 3 miskramen gehad nu zwanger. Dus heeft 5 jaar geduurd tot het goed ging. Mijn moeder heeft er zelfs 4 jaar over gedaan. Dus het lan zijn dat het wat langer duurt dan gepland. Maar ieder lichaam is anders en het zou kunnen dat je zwanger word of een menstruatie krijgt.
 
Terug
Bovenaan