Prikinstructie viel reuze mee!

Hallo allemaal,

Kom net weer van de Gynaecoloog vandaan. Vandaag had ik prikles om straks volgende maand zelf puregnon en pregnyl te mogen spuiten.
Ik zag er best tegenop, ik heb het zowie zo niet zo op naalden en om zoiets in je zelf te steken.............daar moest ik niet aan denken.

Nou goed het gesprek had ik met een hele leuke ferti arts. Ze heeft alles goed uitgelegt en toen mocht ik even oefenen met de pen.

Daarna mocht ik mijn broek losmaken en ..................toen dacht ik, nu gaat het komen hoor, ze gaat zeggen dat ik mezelf maar even moet prikken.
Ja dus, maar tot mijn verbazing deed ik het zonder aarzelen. Buikie met alcohol deppen, buikie vastpakken en prik in het buikie, alles in een vloeiende beweging.
Is dat alles?

Ja dus, veel stelt het niet voor, en ben nu ook helemaal niet bang meer dit straks zelf te moeten doen. De Pregnyl mag ik in het ziekenhuis laten zetten. Of door iemand die kan spuiten. Mijn schoonzus is verpleegkundige dus misschien dat ik haar vraag, of ik doe dat ook gewoon zelf. Lijkt me niet veel anders......of wel?

Nou goed dit is wat ik jullie even wilde laten weten................. Ga nu de piepers maar eens schillen en maar weer eens met de stofzuiger stunten.

Groetjes,

Cynthia

Hallo,

Ik herken t helemaal......heb me eerst ook enorm druk zitten maken.....en later was t eigenlijk niets......

Ik moet dadelijk dus ook beginnen met prikken, maar eerst moet ik weer ongi worden.
9 mei moet ik als ik nog niet ongi ben een echo laten maken en kijken ze of ik eerst weer medicijnen moet krijgen om ongi te worden. En dan kan ik beginnen met het eindelijke prikken.

Maar die laatste prik mag jij evt in t ziekenhuis laten doen?? Ik mag die gewoon thuis zetten, omdat dit dezelfde naald is. Alleen moeten we goed mengen.

En  jou verzekering?? Hoe is die met vergoeden???

Ik weet niet of je t leeuk vind om via de mail ook contact te houden en zo ervaringen uit te wisselen??? Mijn adres is: flower20042005@hotmail.com

Liefs Flower

Hoi Cynthia!!
zie je wel!!ook jij kan het!!  het geeft wel een goed gevoel he??
Ik mag de pregnyl ook in het zhs laten zetten,wel even van tevoren bellen.ik heb ook niet iemand in de buurt en de vorige keer moest ie in mijn bil (met de iui)en daar kan ik niet zo goed bij!!
We hebben er erg veel zin in..beetje raar mischien,maar het gaat nu wel voor het echie!!vrijdagavond moet ik de eerste decapeptyl spuiten en die dag ook bellen met de poli...
de zenuwen beginnen wel te komen hoor  maar ook gezonde spanning...zo benieuwd hoe het zal zijn met die hormonen en natuurlijk of het in een keer lukt!!(zou wel geweldig zijn) maar we proberen in ons achterhoofd te houden dat het mischien wel een tweede keer wordt...
heel veel succes en we houden elkaar op de hoogte!!

Hoi Cynthia
Super hoor meid!
Echt goed hoor
Gelukkig dat het meeviel
Mijn moeder is verpleegkundige dus zij zet ook altijd de pregnyl injectie voor mij
Nu gaat het echte werk beginnen!!!
Groetjes sabine

Terug
Bovenaan